2 هزار خانوار در کشور تحت پوشش طرح سفیران اجتماعی قرار دارند


2 هزار خانوار در کشور تحت پوشش طرح سفیران اجتماعی قرار دارند

سعادتی از اجرای طرح سفیران اجتماعی در پنج استان کشور خبرداد و گفت: این طرح در مرحله نخست 2 هزار خانوار را تحت پوشش قرار می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سعید سعادتی» امروز(پنج شنبه 23خرداد) در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در راستای اجرای طرح سفیران اجتماعی اظهار کرد: طلاق، اعتیاد، رفتارهای نابهنجار و گرایش به فرهنگ غرب و ... از آسیب های اجتماعی جامعه شمرده می شود.

سرپرست معاونت فرهنگی وهنری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه آسیب های اجتماعی جدی گرفته شود گفت: با بی توجهی به معضلات جامعه ضربات جبران ناپذیری را متحمل خواهیم شد.

وی ادامه داد: طرح سفیران اجتماعی برای نخستین بار با هدف شناسایی و کاهش آسیب های اجتماعی در پنج استان کشور به صورت پایلوت اجرایی می شود.

سعادتی اذعان کرد: در مرحله نخست 2هزار خانوار کشور تحت پوشش این طرح قرار می گیرند.

سرپرست معاونت فرهنگی وهنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: این طرح با بهره گیری از نیروهای فعال و توانمند هر منطقه به صورت مشارکتی و مشاوره‌ای اجرا می شود.

وی تاکید کرد: طرح سفیران اجتماعی در شهرستان شفت به صورت پایلوت اجرا می شود و بعد از بازدید و دریافت گزارش های این طرح، در 15 شهرستان دیگر استان اجرایی می شود.

پایان پیام/383

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟