نژادپرستی صهیونیستی به فوتبال رسید/ «محمد مسیحی» تغییر نام دهد


نژادپرستی صهیونیستی به فوتبال رسید/ «محمد مسیحی» تغییر نام دهد

هواداران یک باشگاه در سرزمین های اشغالی با پیوستن یک بازیکن مسیحی به نام «محمد» به خاطر نامش مخالفت کردند و تهدید به آتش زدن این باشگاه کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الجزیره، نژادپرستی و دشمنی با مسلمانان در رژیم صهیونیستی به عرصه فوتبال رسیده است، به طوری که هواداران یک تیم فوتبال در این رژیم با عقد قرارداد با یک بازیکن خارجی تنها به خاطر نامش«محمد» مخالفت کردند، این درحالی است که این بازیکن مسیحی است و مسلمان نیست.

انجمن هوادران باشگاه اسرائیلی «بیتار القدس»، از مدیریت این باشگاه خواست تا از پیوستن بازیکن فوتبال نیجریه به نام «محمد علی» به خاطر نامش خودداری کنند، این هواداران خواستند تا تغییرنامش را به عنوان شرطی برای پذیرفتن وی قرار دادند.

این باشگاه که هوادارانش به نژادپرستی و دشمنی با عرب و مسلمانان معروف است، از سالهای پیش بازیکنان مسلمانانی «زاور سادایف» و«گابریل کادیف» از چچن را استخدام کردند.

به گزارش روزنامه انگلیسی ایندیپندنت، تصمیم این باشگاه به عنوان نمادی برای فرهنگ فوتبال این رژیم و جنبش صهیونیستی به شمار می آید؛ این باشگاه با حزب راستگرای لیکود در ارتباط است. هواداران این باشگاه با دردست داشتن پلاکارد بزرگی که بر روی آن عبارت«بیتار تا ابد پاک است» نوشته شده است، شعار «مرگ بر عرب» را سردادند و تهدید به آتش زدن این باشگاه کردند.

هواداران این باشگاه در صفحه فیس بوک اعلام کرد: بسیاری از بازیکنان نام مستعار دارند و این بازیکن نیز می تواند نام مستعار داشته باشد.

محمد علی(23 ساله) متولد نیجریه است که در سال 2015 میلادی به باشگاه «بیتار الرمله» پیوست و در سال 2016 به باشگاه «مکابی نتانیا» منتقل شد و سال گذشته با باشگاه «بیتار القدس» قرارداد بست.

در 10 ژوئن 2019 میلادی، «یوسی بینون» مدیریت این باشگاه اعلام کرد که محمد علی با این باشگاه به مدت سه سال قرارداد بسته است.

وی گفت: محمد علی یکی از بازیکنان مهم در لیگ است و پیوستنش تیم را قوی می کند. وی بهترین بازیکن خارجی در فصل گذشته بوده است.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)