نفاق؛ ابزار قدرتمند دشمن برای نابودی نظام اسلامی است


نفاق؛ ابزار قدرتمند دشمن برای نابودی نظام اسلامی است

گروه سیاسی- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: دشمنان از طریق تفرقه‌افکنی و از بین بردن اتحاد مردم می‌خواهند نظام و حکومت اسلامی ما را نابود کنند.

نفاق؛ ابزار قدرتمند دشمن برای نابودی نظام اسلامی است

به گزارش ایکنا از البرز، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین روحی یزدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز، 27 خرداد در نشست هماهنگی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشرآمریکایی، اظهارکرد: دشمنان قسم خورده اسلام همچنان با نشانه‌گیری نسل جوان در تلاش برای ضربه به نظام اسلامی هستند.
وی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شاهد شیطنت‌های بسیاری از سوی این دشمنان برای ضربه به نظام اسلامی بودیم، افزود: آن‌ها با ابزار نفاق درصدد اجرایی شدن اهداف خود هستند.
روحی یزدی گفت: جوانی که بعد از انقلاب به دنیا آمده شناخت درستی از شیطنت‌های نفاق ندارد و نمی‌داند گسترش نفاق در جامعه چه خطراتی را به دنبال دارد، گفت: باید جوانان را آگاه کنیم، امروز دشمنان نظام اسلامی با پرداخت هزینه‌های هنگفت می‌خواهند جوانان را از نظام ناامید و با ایجاد تفرقه اتحاد را در جامعه کمرنگ کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در ادامه به بازخوانی و افشاری جنایات دشمنان نظام اسلامی در طول تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: سو قصد نافرجام به مقام معظم رهبری، بمب‌گذاری دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی و به شهادت رساندن ۷۲ تن و در رأس آنان آیت الله بهشتی از جمله جنایات دشمنان دراین زمینه است.
وی، ترور شهید رجایی و باهنر، بمباران شیمیایی سردشت توسط رژیم بعث عراق که شهادت ۱۱۰ نفر و مجروحیت پنج هزار نفر از مردم بی دفاع منطقه را در برداشت از دیگر جنایات دشمنان قسم خورد نظام اسلامی برای ضربه به پیکره مستحکم انقلاب عنوان کرد.
روحی یزدی خاطرنشان کرد: هدف قرار دادن هواپیمایی مسافر بری ایران با ۲۹۰ مسافر درخلیج فارس از جمله جنایت های فراموش ناشدنی است.
این مسئول تاکید کرد: براساس آمار در تاریخ انقلاب اسلامی شاهد ۱۷ هزار و ۱۴۰ شهید ترورتا زمان شهادت شهید بزرگوار احمدی روشن بودیم که این آمار افزایش یافته است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: این وقایع حاصل نفوذ نفاق در جامعه ایران بود و افشا شدن برخی از فعالیت‌های هسته‌ای ایران و تحریم بانک‌ها نیز توسط منافقان صورت می‌گرفت.
روحی یزدی گفت: فروش نفت بحثی است که در گذشته و حال بوده و یکی از عواملی که اخبار را به دشمن می‌دهد و دشمن سریع اقدام می‌کند نفوذی است که نفاق در دستگاه‌های مختلف پیدا کرده است.
وی تاکید کرد: بنابراین امروز هرچه بیشتر باید با افشا و بازخوانی این وقایع در آگاهی‌بخشی و اطلاع عموم به ویژه نسل جوان تلاش کنیم.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !