گوشی هوشمند Honor 20 در مدت 14 روز فروش یک میلیونی را در چین تجربه کرد


گوشی هوشمند Honor 20 در مدت 14 روز فروش یک میلیونی را در چین تجربه کرد

گوشی‌های خانواده آنر 20 ماه گذشته در بحبوحه تحریم‌های آمریکا علیه برند هواوی معرفی شد. گوشی‌های خانواده آنر 20 از طراحی خاصی بهره می‌برند و یکی از پیشرفته‌ترین ماژول‌های دوربین بر روی آن‌ها به کار رفته است که محبوبیت این محصول را افزایش می‌دهد. حال بر اساس اخبار منتشر شده، این گوشی خاص و زیبا موفق شده است تا به فروش یک میلیونی در مدت 14 روز دست...

گوشی‌های خانواده آنر 20 ماه گذشته در بحبوحه تحریم‌های آمریکا علیه برند هواوی معرفی شد. گوشی‌های خانواده آنر 20 از طراحی خاصی بهره می‌برند و یکی از پیشرفته‌ترین ماژول‌های دوربین بر روی آن‌ها به کار رفته است که محبوبیت این محصول را افزایش می‌دهد. حال بر اساس اخبار منتشر شده، این گوشی خاص و زیبا موفق شده است تا به فروش یک میلیونی در مدت 14 روز دست پیدا کند.

گوشی‌های خانواده آنر 20 فعلاً در کشور چین عرضه شده‌اند و در طول مدت 14 روز موفق به تجربه فروش یک میلیونی شده‌اند. در این بین عرضه گوشی‌های خانواده آنر 20 در بازار کشورهای اروپایی در هاله‌ای از ابهام فرو رفته است، زیرا مدیر اجرایی آنر در رویداد معرفی گوشی‌های خانواده آنر 20 در لندن از اعلام تاریخ عرضه رسمی آنر 20 پرو در اروپا خود داری کرد، زیرا اخیراً برخی از اپراتورهای اروپایی از جمله دو اپراتور فرانسوی محصولات خانواده هواوی و آنر را تحریم کرده‌اند و این موضوع عرضه محصولات این دو شرکت چینی را در اروپا با مشکلات جدی مواجه می‌کند.

گوشی هوشمند Honor 20 در مدت 14 روز فروش یک میلیونی را در چین تجربه کرد

اما در مجموع فروش یک میلیونی Honor 20 در مدت زمان 14 روز در کشور چین یک تجربه فروش بسیار موفق برای برند Honor است، همچنین عرضه نسخه پرچمدار Honor 20 pro از فردا در کشور چین به طور رسمی آغاز می‌شود. پرچمدار آنر 20 با حافظه رم 8 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 128/256 گیگابایت در کشور چین عرضه می‌شود و قیمت نسخه پایه آن 412 یورو است، در حالی که قیمت نسخه پایه این گوشی قدرتمند در کشورهای اروپایی 600 یورو است.

گوشی هوشمند Honor 20 در مدت 14 روز فروش یک میلیونی را در چین تجربه کرد

در حال حاضر فقط نسخه میان رده آنر 20 در روزهای آینده در کشور انگلستان عرضه می‌شود و فعلاً تاریخ عرضه رسمی برای نسخه آنر 20 پرو در کشورهای اروپایی اعلام نشده است. نسخه پایه میان رده آنر 20 با حافظه رم 6 گیگابایت و فضای ذخیره سازی 128 گیگابایت در اروپا 400 یورو خواهد بود و به کسانی که این گوشی را تا تاریخ 20 ژوئن پیش خرید کنند یک دستگاه ساعت هوشمند آنر Watch Magic هدیه داده می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...