سامانه شفافیت هزینه‌کردهای اتحادیه تشکل‌های قرآنی راه‌اندازی می‌شود


سامانه شفافیت هزینه‌کردهای اتحادیه تشکل‌های قرآنی راه‌اندازی می‌شود

محمدی با تاکید بر لزوم افزایش بودجه بخش مردمی در فعالیت‌های قرآنی، گفت: سامانه شفافیت هزینهء‌کردها به زودی از سوی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور راه‌اندازی می‌شود تا هر کس به راحتی بتواند از اعتبارات هزینه شده موسسات اطلاع یابد.

«حسن محمدی» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، با بیان اینکه سامانه شفافیت هزینه‌کردهای اتحادیه تشکل‌های قرآنی راه‌اندازی می‌شود، اظهار کرد: این سامانه راهکاری عملی برای اطلاع عموم مردم از هزینه کردهای اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور است، تا هر فردی به راحتی بداند تا هر موسسه و اتحادیه قرآنی چقدر بودجه دریافت کرده و به هر طرح قرآنی چه مبلغی اختصاص یافته است.

مدیرعامل اتحادیه تشکل های قرآن و عترت(ع) کشور گفت: اتفاقی که در بودجه عمومی کشور روی داده است به هیچ وجه متناسب با وضعیت فرهنگی موجود نیست و ظاهرا سیاستگزاران به اولویت های کشور کم توجه هستند.

وی یادآور شد: اعتبارات با توجه به وضعیت بودجه کشور باید هدفمند تخصیص یابد؛ ضمن اینکه هر چقدر از موسسات و نهادهای مردمی حمایت شود، بازده بیشتری نسبت به دستگاه های دولتی خواهند داشت.

محمدی تاکید کرد: اعتقاد من این است و در جلسات مختلف نیز گفته ام که بودجه نهادهای مردمی به دلیل بازدهی بیشتر آنان، باید بیشتر از دستگاه های دولتی باشد در حالی که اکنون اختصاص بودجه ها به صورت مساوی انجام می گیرد.

وی بیان کرد: سعی کردیم هزینه های ستادی اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور را از طریق خدماتی که به سایر دستگاه ها ارایه می کنیم، پرداخت شود.

مدیرعامل اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور با اشاره به اهداف راه اندازی سامانه شفافیت هزینه‌کردهای اتحادیه تشکل‌های قرآنی،و تاکید کرد: رویکرد ما همیشه شفاف سازی در زمینه اعتبارات بوده است و این روند همیشه ادامه می دهیم.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !