در بانک رسالت یارانه خود را چند ساعت زودتر دریافت کنید+سند


پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: بانک رسالت در اقدامی جالب توجه چند ساعت زودتر از سایر بانک‌ها و موسسات اعتباری یارانه ها را واریز می‌کند. به گزارش خبرنگار بانک مردم سازمان هدفمندی یارانه ها همه ماهه در انتهای روز 26 هر ماه یارانه خانوارها را به حساب سرپرستان واریز می‌کند. مبالغ یارانه معمولا در ساعت 12 شب به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت...

کد خبر : 129098 تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: بانک رسالت در اقدامی جالب توجه چند ساعت زودتر از سایر بانک‌ها و موسسات اعتباری یارانه ها را واریز می‌کند.

به گزارش خبرنگار بانک مردم سازمان هدفمندی یارانه ها همه ماهه در انتهای روز ۲۶ هر ماه یارانه خانوارها را به حساب سرپرستان واریز می‌کند.

مبالغ یارانه معمولا در ساعت ۱۲ شب به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت می باشد.

اما جالب است بدانید در اقدامی جالب توجه بانک قرض الحسنه رسالت چند ساعت زودتر از سایر بانک ها و موسسات اعتباری یارانه را به حساب سرپرستان واریز می کند.

معمولا در ۲۶ مهرماه که یارانه ساعت ۱۲ شب به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود بانک قرض الحسنه رسالت بین ۵ تا ۱۰ ساعت زودتر مبلغ را به حساب مشتریان واریز می‌کند.

جهت بهره مندی از واریزی یارانه زودتر به حساب، سرپرستان خانوار می توانند با مراجعه به شعب بانک قرض الحسنه رسالت حساب یارانه خود را به این بانک تغییر دهند.

یارانه ها در بانک قرض‌الحسنه رسالت حدود ساعت ۷ بعدظهر در خرداد ماه و ۳ بعد از ظهر در اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است که تصویر این مبالغ واریزی و ساعت آن را در ذیل مشاهده می کنید.

در بانک رسالت یارانه خود را چند ساعت زودتر دریافت کنید+سند در بانک رسالت یارانه خود را چند ساعت زودتر دریافت کنید+سند در بانک رسالت یارانه خود را چند ساعت زودتر دریافت کنید+سند

در بانک رسالت یارانه خود را چند ساعت زودتر دریافت کنید+سند در بانک رسالت یارانه خود را چند ساعت زودتر دریافت کنید+سند در بانک رسالت یارانه خود را چند ساعت زودتر دریافت کنید+سند
261 views

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یارانه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا