گاوسواری دختران چینی خبرساز شد! +فیلم


گاوسواری دختران چینی خبرساز شد! +فیلم

رکنا: برخی از دختران چینی به علت گران بودن اسب به گاوسواری روی آورده‌اند.

ویدئویی که چند دختر چینی را در حال گاوسواری در یکی از مناطق این کشور نشان می‌دهد تبدیل به ویدئویی داغ در شبکه‌های اجتماعی این کشور شده است. در این ویدئو چند دختر در حال سوار شدن بر گاو‌های غول‌پیکر در یکی از مناطق استان « جیانگ سو » چین دیده می‌شوند.
پس از داغ شدن این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی چین «ژوئی»، یکی از این دختران گاوسوار در مصاحبه با رسانه‌های محلی این کشور دلیل استفاده از گاو برای سواری را گران بودن اسب دانست. او در این مصاحبه گفت: "من عاشق اسب‌سواری هستم. قیمت یک اسب به حدود ۱۰۰۰۰ یوان (۱۴۴۰ دلار) می‌رسد و خانواده من توان خرید اسب را ندارند."
این دختر برای غلبه بر این مشکل (عدم توان مالی خانواده) تصمیم گرفت ۳ گاو غول پیکر پدرش را مانند اسب‌ها آموزش داده و از آن‌ها سواری بگیرد. در ویدئوی منتشرشده ژوئی در حالی که سوار بر یکی از این گاو‌ها و با سرعت زیادی در حرکت است دیده می‌شود.
ژوئی در مورد تفاوت گاوسواری با اسب سواری گفت: "گاو‌ها حیوانات سریعی هستند و تمرین‌های روزانه و مستمر موجب می‌شود تا آن‌ها نیز مانند اسب بتوانند با سرعت زیاد حرکت کنند." برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید