تجلیل از مدیر و مربیان دارالقرآن مرکزی منطقه 10


تجلیل از مدیر و مربیان دارالقرآن مرکزی منطقه 10

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مراسم تجلیل از مدیر و مربیان دارالقرآن مرکزی منطقه 10 شهرداری تهران در برپایی غرفه شورای عالی قرآن در بیست‌و‌هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن برگزار شد.

تجلیل از مدیر و مربیان دارالقرآن مرکزی منطقه 10به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، در این مراسم که با حضور سیدحسین موسوی‌بلده، دبیر شورای عالی قرآن شهرداری تهران، حسین بحیرایی، شهردار منطقه، سعید شرف‌دوست، معاون امور اجتماعی و فرهنگی برگزار شد از فعالان قرآنی که در برپایی غرفه شورای عالی قرآن در بیست‌و‌هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن تلاش کردند، تجلیل به عمل آمد.

در این جلسه شهردار منطقه، ضمن تشکر از فعالیت‌های قرآنی کارشناس اداره فرهنگی، مدیر و مربیان دارالقرآن نورالطریق، تصریح کرد که باید در راستای آموزش مفاهیم قرآن در بهبود زندگی مردم قدم برداریم و با تعمیق بار معنوی قرآن در زندگی از مفاهیم این کتاب ارزشمند در مباحث تربیتی استفاده کنیم.

وی با اشاره به آموزش سبک زندگی قرآنی در جلسه شورای معاونان بر موضوع گسترش فعالیت‌های قرآنی منطقه تاکید کرد.

در ادامه موسوی‌بلده، منطقه 10 را به عنوان یکی از مناطق فعال در حوزه فعالیت‌های قرآنی برشمرد و افزود: با تلاش فعالان قرآنی این منطقه، غرفه شورای عالی قرآن که با رویکرد کودک، نوجوان و بزرگسال در دو بخش قرآن و عترت(آشنایی با اهل بیت) در نمایشگاه بین‌المللی قرآن حضور داشت به عنوان یکی از غرفه‌های برتر از میان نهاد‌ها و موسسات دولتی شرکت‌کننده در این نمایشگاه انتخاب شد.

در پایان دبیر شورای عالی قرآن ضمن اعطای حکم مدیر دارالقرآن مرکزی شهرداری منطقه 10 (نورالطریق) به مدت یک سال، از شهردار و معاون اجتماعی منطقه تجلیل به عمل آورد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت