رانندگی هیجان انگیز با مرسدس بنز اس کلاس 2018 | فیلم


خودرو های مرسدس بنز بسیار زیبا می باشند و طرفداران خاص خود را دارند شرکت آلمانی مرسدس بنز این بار مدل S کلاس را وارد بازار خودرو نموده است که این خودرو لوکس ترین برند در بین خودرو های خارجی می باشد طراحی خاص بدنه این خودرو را منحصربفرد کرده است. در نمای جلو این خودرو، چراغ‌های فول LED نسبتا کشیده و زاویه‌دار با فرم داخلی L زاویه‌باز وارون سه‌رگه...

خودرو های مرسدس بنز بسیار زیبا می باشند و طرفداران خاص خود را دارند شرکت آلمانی مرسدس بنز این بار مدل S کلاس را وارد بازار خودرو نموده است که این خودرو لوکس ترین برند در بین خودرو های خارجی می باشد طراحی خاص بدنه این خودرو را منحصربفرد کرده است. در نمای جلو این خودرو، چراغ‌های فول LED نسبتا کشیده و زاویه‌دار با فرم داخلی L زاویه‌باز وارون سه‌رگه هستیم که نسبت به مدل پیشین با تغییرات طراحی همراه بودند. جلوپنجره‌ی نسبتا بزرگ ذوزنقه‌ای، سهم قابل توجهی از المان‌های طراحی نمای جلو را به خود اختصاص داده که ظاهر آن نسبت به مدل سال قبل کمی تغییر کرده است. در سپر جلو هم شاهد یک تهویه‌ی هوا کشیده با ظرافت طراحی ویژه‌ای هستیم که جذابیت‌ بیشتری به چهره‌ی این آلمانی اهدا می‌کند.

رانندگی هیجان انگیز با مرسدس بنز اس کلاس 2018 | فیلم

مرسدس بنز | تگ

در نمای کناری، طراحی آیرودینامیک، خطوط سیال و منحنی و بدنه‌ برآمده به چشم می‌خورد. هم‌چنین می‌توانیم خط شانه‌ای را ببینیم که از گوشه‌ی بالای چراغ‌ها شروع شده و به سمت دستگیر در عقب نشانه رفته است. در نمای عقب، هنوز شاهد همان طراحی قبلی هستیم. چراغ‌های عمودی کشیده کنار جداره صندوق عقب به همراه یک جفت اگزوز زیر شبرنگ‌های باریک که در زیر سپر قرار گرفته‌اند، نظر بیننده را به خود جلب می‌کند. بیشترین قسمت جذاب S کلاس، کابین آن است؛ کابینی که با طراحی چشم‌نواز و امکانات رفاهی متعدد می‌تواند تجربه‌ی بی‌نظیری از یک سواری به سرنشینان هدیه دهد. در این تصویر می‌توانید تم تریم توسی با نورپردازی بنفش و خط آبی زیر داشبورد را ببینیم که حس خوبی را به بیننده القا می‌کند. این سبک طراحی کابین خودروها، به کابین خلبانی مشهور است. المان‌های طراحی مثل دریچه‌های تهویه ‌هوای گرد، داشبورد کشیده و کنسول میانی پهن باعث می‌شود که خواناخواه، ارگونومی این اتومبیل شباهتی هرچند کم به کابین یک هواپیما پیدا کند.

مدل S63 این خودرو، یک پیشرانه تویین توربو ۸ سیلندر با حجم ۴ لیتر دارد که می‌تواند قدرتی معادل ۶۰۳ اسب‌بخار تولید کند. مدل S65 هم به یک پیشرانه تویین توربو ۱۲ سیلندر خورجینی با حجم ۶ لیتر مجهز شده که توانایی تولید ۶۲۱ اسب‌بخار، قدرت دارد. مدل S63 یک جعبه دنده ۹ سرعته خودکار و مدل S65، جعبه‌دنده‌ی ۷ سرعته دارد.

(۱۶۸)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا