علاقه دختر عمو به پسر عمو در نوجوانی


علاقه دختر عمو به پسر عمو در نوجوانی

علاقه دختر عمو به پسر عمو در نوجوانی

علاقه دختر عمو به پسر عمو در نوجوانی علاقه دختر عمو به پسر عمو در نوجوانی

دختری ۱۴ ساله‌ام و پسرعمویم را که از من هشت سال بزرگ تر است، دوست دارم. پیش عمویم به خاطر با ادب بودنم از احترام خاصی برخوردارم، برای همین از کوچک کردن خودم به علت این احساس می‌ترسم. از احساس پسر عمویم اطلاعی ندارم. آیا این احساس یک عشق هیجانی است و اگر هست چگونه می‌توان آن را از بین برد؟

در سن نوجوانی هستید و احساسات سن نوجوانی بسیار آتشین است اما خیلی نمی‌شود روی این احساسات تکیه کرد. برای همین و در قدم اول باید به شما بگویم که تا از احساس پسر عمویتان مطمئن نشده‌اید، نباید ابراز علاقه‌ای از سمت شما اتفاق بیفتد به خصوص چون مطرح کردید که از سمت خانواده عمویتان مورد تایید هستید و ممکن است این اتفاق، نظر آن‌ها را درباره شما تغییر بدهد.

از یک بزرگ‌تر کمک بگیرید

یک نوجوان به دلیل بروز چنین حس‌هایی، ممکن است اذیت بشود، با خودش خلوت کند، از جمع دور بشود، کم حرف بزند و ... چون نمی‌تواند با فرد دیگری احساساتش را در میان بگذارد. در این مواقع، نباید نوجوان را تنها گذاشت و بهتر است برای همه سوالات ذهنش، جواب منطقی داد. برای چنین کاری شخصی بهتر از پدر و مادر وجود ندارد. با توجه به این نکته، خیلی خوب است که شما این حس تان را با یک بزرگ تر مثلا خواهر یا برادر بزرگ تر یا مادر یا پدرتان بیان کنید و از آن‌ها کمک بخواهید. به احتمال زیاد، آن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند یا نکاتی را به شما بگویند که به اشتباه بودن این تصمیم پی ببرید. بزرگ ترها با توجه به تجربه‌شان، هم بهتر می‌توانند بفهمند که حس طرف مقابل‌تان چه است و آیا شما دچار احساسات یک طرفه شدید یا احساسات دوطرفه و هم نگاه جامع‌تری به موضوع مهم و سرنوشت‌ساز ازدواج دارند. در ضمن و قبل از گرفتن هر تصمیمی، کمی صبور باشید و از یک مشاور کمک بگیرید تا با تصمیمی اشتباه، آینده‌تان را تحت تاثیر قرار ندهید.

بیشتر بدانید : خواستگاری دختر از پسر

نویسنده : راهله فارسی| مشاور

علاقه دختر عمو به پسر عمو در نوجوانی

مشاهده دسته بندی : مقالات امور تربیتی کودکان و نوجوانان

بازدید : 10

این مطلب را به اشتراک بگذارید و در گوگل محبوب کنید

علاقه دختر عمو به پسر عمو در نوجوانی علاقه دختر عمو به پسر عمو در نوجوانی




حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والدین و فرزندان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی