به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ رقابت های موی تای قهرمانی و انتخابی تیم ملی بزرگسالان کشور به مدت سه روز به میزبانی استان اصفهان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، 270 رزمی کار در قالب 34 تیم به نمایندگی از استان های سراسر کشور در این رقابت ها حضور پیدا کردند و در 13 وزن مختلف در سالن شهید عباس پور شهر اصفهان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

تیم کردستان با 13 نماینده در این رقابت ها شرکت کرد و توانست با کسب چهار مدال رنگارنگ جایگاه نایب قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

در نتایج انفرادی اوزان 71- و 86- کیلوگرم به ترتیب کاوه سلیمانی و کاوان آزادی موفق شدند دو نشان طلا را برای تیم کردستان به ارمغان آورند و محمدرضا شهسواری در وزن 60- و آرمان فرهادی در وزن 91- کیلوگرم نیز دو مدال نقره را کسب کردند.

در نتایج تیمی، کردستان با دو نشان طلا و دو نشان نقره در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم های تهران و البرز به ترتیب در رده های اول و سوم جای گرفتند.

بر اساس این گزارش، نفرات برتر رقابت های قهرمانی موی تای کشور مردادماه سال جاری در قالب تیم ملی به مسابقات جهانی تایلند اعزام خواهند شد.

گفتنی است؛ تیم کردستان با سرپرستی سیدبهمن رضوی و مربیگری بهنام بابامیری و فاضل حسینی در این دوره از مسابقات حضور یافت.

رقابت های موی تای قهرمانی و انتخابی نفرات تیم ملی بزرگسالان کشور طی روزهای 22 لغایت 24 خردادماه به میزبانی اصفهان برگزار شد.