تذکر نماینده اهواز به وزیر اقتصاد برای شیوه واگزاری منازل سازمانی لوله سازی اهواز


بعد از سیل وسط رودخانه کارون جزایری تشکیل شده است که کار کشاورزان را سخت می‌کند. لایه‌روبی این رودخانه بسیار ضروری است.

تذکر نماینده اهواز به وزیر اقتصاد برای شیوه واگزاری منازل سازمانی لوله سازی اهواز

نماینده مردم اهواز در مجلس به وزیر نیرو از شیوه واگزاری منازل کارکنان شرکت لوله سازی اهواز تذکر داد.

نماینده مردم اهواز در مجلس خطاب به وزیر نیرو گفت: در نتیجه سیل اخیر، روی رودخانه کارون جزایری تشکیل شده است که کار کشاورزان را سخت می‌کند. لایروبی این رودخانه بسیار ضروری است.

علی ساری در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تبریک به والیبالیست‌های ایرانی گفت: تذکر اول بنده به وزیر اقتصاد در خصوص منازل کارکنان لوله‌سازی اهواز است. این منازل که در اختیار بانک ملی قرار داشت علی رغم اقدام کارکنان برای خرید منازل مسکونی و عدم پاسخگویی بانک ملی، بانک مذکور در اقدامی عجیب منازل این عزیزان را با قیمتی باورنکردنی به یک شخص واگذار کرده است. فردی که منازل از طرف بانک به او واگذار شده است، با شیوه‌های بسیار زشت و اعمال زور توسط افراد شرور نسبت به اخراج کارکنان لوله‌سازی اهواز از منازل اقدام می‌کند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به ماده ۱۱۲ برنامه ششم توسعه اظهار داشت: بسیاری از شرکت‌های دولتی طبق قانون واگذار شده‌اند اما بعضی شرکت‌ها مثل فولاد خوزستان یا گروه ملی اکسین نسبت به اعمال این ماده اقدام نمی‌کند. لطفاً دیوان محاسبات در این خصوص اظهار نظر کند.

نماینده مردم اهواز در مجلس در پایان خطاب به وزیر نیرو گفت: بعد از سیل وسط رودخانه کارون جزایری تشکیل شده است که کار کشاورزان را سخت می‌کند. لایه‌روبی این رودخانه بسیار ضروری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا