250 سینما در کشور در حال ساخت است/میناب صاحب پردیس سینمایی می شود


250 سینما در کشور در حال ساخت است/میناب صاحب پردیس سینمایی می شود

حیدری خلیلی گفت: 250 سینما در کشور در حال ساخت است که اکثر آنها در مجتمع های تجاری هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « رمضانعلی حیدری خلیلی » در نشست با فعالان سینمایی استان هرمزگان با بیان اینکه ساخت پردیس سینمایی در پنج نقطه کشور در اولویت قرار گرفت است، اظهار کرد: شهر میناب یکی از این پنج نقطه است.

وی از شهرداری ها به عنوان یکی از ارکان ساخت پردیس های سینمایی در کشور یاد کرد و افزود: 40 درصد از هزینه ساخت پردیس های سینمایی سهم مشارکت شهرداری هاست.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی کشور با اشاره به تغییر شیوه سینماسازی در جهان، عنوان کرد: سینما سازی در دنیای امروز تغییر یافته است و باید گزینه های مختلفی را در مقابل سلایق متعدد مردم قرار داده شود و مردم علاوه بر سینما به تفریح های دیگر نیز علاقه مند می باشند.

وی گفت: هم اکنون 250 سینما در کشور در حال ساخت است که اکثر آنها در مجتمع های تجاری قرار دارند.

حیدری خلیلی در ادامه به تفاهم نامه های فی مابین سازمان سینمایی با استان ها اشاره کرد و گفت: 18عنوان فعالیت در تفاهم نامه فیمابین سازمان سینمایی کشور و استان هرمزگان منظور شده است.

وی با اذعان به اینکه تمام دستگاه های در ارتقای فرهنگی استان سهم دارند، افزود: همزمان با روز ملی سینما، از مفاخر سینمای هرمزگان طی برنامه ای فاخر و با مشارکت سازمان سینمایی کشور تقدیر خواهد شد.

پایان پیام/88

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی