ملی پوش وزنه برداری زنان: انتقادها منصفانه نیست


ملی پوش وزنه برداری زنان: انتقادها منصفانه نیست

تهران- ایرنا- عضو تیم ملی وزنه برداری زنان با اشاره به نخستین حضور تیم ایران در رقابت های قهرمانی آسیا گفت: اینکه عملکرد ملی پوشان در این مسابقات با همه سختی ها با نقد منتقدان روبرو بود، منصفانه نیست.

«پریسا جهانفکریان» وزنه بردار دسته ۸۷ کیلوگرم روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: با توجه به اینکه تجربه حضور در مسابقات آسیایی را داشتیم و تمرین‌های مداوم و سختی را پشت سر گذاشتیم، می‌توانیم در رقابت‌های جهانی جایگاه بهتری داشته باشیم و این مسابقات برای پیشرفت ما بسیار عالی خواهد بود. با عملکرد خوب در مسابقات جهانی پاسخگوی انتقادها را خواهیم بود.

وی ادامه داد: در مسابقات جهانی به دلیل آنکه سطح رقابت‌ها بالا است بسیاری از کشورها حضور دارند اما در دسته وزنی من کشورهای آسیایی خیلی قوی‌تر از کشورهای قاره‌های دیگر هستند.

جهانفکریان بیان داشت: در این مدت با پشتکار فراوان و به بهترین شکل تمرین کردیم و این روند را ادامه می‌دهیم تا به آن جایگاهی که می‌خواهیم در سطح جهانی دست یابیم.

وی در خصوص تاخیر در برگزاری انتخابات فدراسیون اظهار داشت: چنین مسائلی نمی‌تواند بر روند پیشرفت ما تأثیرگذار باشد و همچنان به تمرینات خود در اردوها ادامه می‌دهیم.

این وزنه بردار پیش از این در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در گروه A دسته ۷۸ کیلوگرم حضور یافت.

این ملی پوش با رکوردهای ۸۲ کیلوگرم در حرکت یک ضرب، ۱۰۳ کیلوگرم در حرکت دوضرب و مجموع ۱۸۵ کیلوگرم در رده نهم آسیا قرار گرفت.

مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا روزهای سوم تا دهم اردیبهشت به میزبانی نینگبو چین برگزار شد.

زنان وزنه بردار در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا موفق شدند در میان ۱۹ تیم حاضر به جایگاه نهم برسند. این رقابت‌ها نخستین تجربه تیم ملی وزنه برداری زنان کشورمان محسوب می‌شود.

اکنون وزنه برداران در اردوی تیم ملی حضور دارند و خود را برای مسابقات جهانی تایلند آماده می‌کنند. اردوی آماده‌سازی تیم ملی زنان با حضور ۱۰ وزنه بردار از ۲۰ خرداد ماه آغاز شد.

مسابقات وزنه برداری قهرمانی ۲۰۱۹ بزرگسالان جهان در تایلند، ۲۷ شهریورماه تا پنجم مهر ماه برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی