جایگزینی مودم‌های تولید داخل U.TEL با نمونه‌های خارجی/ عرضه‌ی مودم‌های ایرانی LTE با قابلیت استفاده از سیم‌کارت/ امکان اشتغالزایی 1500 نفر در پی راه‌اندازی خط تولید مودم


جایگزینی مودم‌های تولید داخل U.TEL با نمونه‌های خارجی/ عرضه‌ی مودم‌های ایرانی LTE با قابلیت استفاده از سیم‌کارت/ امکان اشتغالزایی 1500 نفر در پی راه‌اندازی خط تولید مودم

به همت شرکت خدمات مخابراتی ارگ جدید و با توسعه‌ شبکه‌ بازار و نظر به استقبال کاربران، جایگزینی مودم‌های تولید داخل U.TEL با نمونه‌های خارجی آغاز شده است که در سبد متنوع محصولات این نشان تجاری، مودم های ایرانی LTE با قابلیت استفاده از سیم‌کارت هم به چشم می‌خورد.

به همت شرکت خدمات مخابراتی ارگ جدید و با توسعه‌ شبکه‌ بازار و نظر به استقبال کاربران، جایگزینی مودم‌های تولید داخل U.TEL با نمونه‌های خارجی آغاز شده است که در سبد متنوع محصولات این نشان تجاری، مودم های ایرانی LTE با قابلیت استفاده از سیم‌کارت هم به چشم می‌خورد.

به گزارش ایلنا، اولین گردهمایی سازمان فروش و خدمات پس از فروش محصولات کارخانه تولیدی شرکت خدمات مخابراتی ارگ جدید با نام تجاری U.TEL، امروز چهارشنبه 29 خردادماه در هتل اسپیناس تهران برگزار شد.

مهرداد میراسماعیلی، مدیرعامل شرکت خدمات مخابراتی ارگ جدید و عضو هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران پیرامون مودم‌های تولیدی این شرکت توضیح داد: U.TEL محصول داخلی و ثبت شده‌ی ما در کشور است و نزدیک به هفت سال است که فعالیت می‌کند و در بین مردم جا افتاده است. با توجه به اینکه محصول داخلی بوده، بازخوردهای خوبی از مردم گرفتیم و پیش بینی می‌کنیم که به زودی به کشورهای منطقه، صادرات داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت خدمات مخابراتی ارگ جدید، خاطرنشان کرد: حمایتی که در یک ‌سال گذشته به دلیل سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از بخش داخلی شد و وزارت صنعت و مجلس شورای اسلامی، تاکیدات زیادی هم بر حمایت و استفاده از تولید و ظرفیت داخل داشتند، کمک بزرگی به ما کرد.

امکان اشتغالزایی مستقیم 500 نفر و اشتغالزایی غیرمستقیم 1000 نفر

عضو هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات، افزود: با توجه به نیاز بازار و استفاده از محصولات جانبی و برخی خدماتی که ارائه می‌دهیم، معتقدیم که اگر تولید ما به ظرفیت واقعی که در وزارت صنایع گفته شده و 560 هزار مودم در سال است برسد، می توانیم 500 نفر اشتغالزایی داشته باشیم که رقم بالایی در بحث IT است و اشتغال غیرمستقیم هم حدود 1000 نفر خواهد بود.

مدیرعامل شرکت خدمات مخابراتی ارگ جدید، تاکید کرد: از وزیر محترم ارتباطات می‌خواهیم که به اپراتورها تاکید داشته باشند تا شرایط قراردادی که با خارجی‌ها چه در بحث پرداخت و چه در مباحث دیگر داشتند را با شرکت‌های داخلی هم داشته باشند.

اپراتورها در همان شرایط برابر با خارجی‌ها با ما برخورد کنند!

وی افزود: ما شرایط برابر با خارجی‌ها می‌خواهیم و توان‌مان را به آنها می‌رسانیم. اپراتورها رفتار مناسبی با تولیدکنندگان داخلی داشته باشند تا رونق اتفاق افتد. بحث سرمایه‌ در گردش به بحث مهمی برای شرکت‌های داخلی تبدیل شده است و اگر اپراتورها کمک نکنند، به تولیدات داخلی ضربه‌ی بزرگی وارد می‌شود.

باید محاسن کالای ایرانی به مردم معرفی شود

"محمد معینیان" قائم مقام مدیرعامل شرکت کارخانجات ارگ جدید، در اولین گردهمایی سازمان فروش و خدمات پس از فروش محصولات برند U.TEL، گفت: هدف از برگزاری این گردهمایی، آشنایی شما عزیزان با مجموعه‌ی ارگ جدید، خدمات، نحوه‌ی تولید و سابقه‌ی این شرکت است.

وی، ادامه داد: هنگامی که نام تولید داخل به زبان می‌آید شاید خیلی از متقاضیان جبهه بگیرند و تقاضای محصولات خارجی کنند، به همین دلیل معرفی محصول ایرانی برای شما عاملین فروش ممکن است، سخت باشد، ما باید محاسن کالای ایرانی برای مردم تشریح شود.

معینیان، اظهار کرد: شرکت کارخانجات مخابرای ارگ جدید با دیدن تقاضای بازار در بخش ارتباطی شروع به تولید مودم‌های U.TEL کرد و با کمک شما عزیزان به عنوان بازوی فروش، محصولات به بازار عرضه شد.

قائم مقام مدیرعامل شرکت کارخانجات ارگ جدید، تاکید کرد: شرکت کارخانجات مخابراتی ارگ جدید از سال 1397 شروع به فعالیت کرده و با 20 سال سابقه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

تولید مودم های LTE داخلی با قابلیت استفاده از سیم کارت و بدون نیاز به فیبر و کابل

"احمد وفادار" مدیر فروش شرکت مخابراتی ارگ جدید در گردهمایی سازمان فروش و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت، گفت: ارگ جدید مجموعه ای با حدود 35 سیستم کمپانی است که به عنوان یکی از پیشتازان صنعت مخابرات و رتبه یک ارتباطات کشور شناخته شده است. همچنین در صنایع مختلف از جمله مخابرات، نفت و غیره مشغول به فعالیت هستیم.

وی ادامه داد: کارخانه تولیدی شرکت خدمات مخابراتی ارگ جدید واقع در منطقه ویژه اقتصادی ارگ، تولید کننده محصولاتی متنوعی از انواع مودم با نام تجاری U.TEL است. در گام اول، مودم تولیدی این شرکت با نام "آشنای اول" خاص شرکت مخابرات ایران تولید شد و در گام بعدی، در سال 1393 با ثبت برند، محصولات این شرکت با نام تجاری U.TEL، وارد دنیای بزرگ ارتباطات شد.

وی ادامه داد: از جمله مدل‌های مودم ADSL ، می توان به A151 U.TEL و U.TEL A154 و U.TEL A304U اشاره کرد که قابل ذکر است مدل های قدیمی تر با نام A1A خاص برخی اپراتورها و PCP ها طراحی شده بود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه تکنولوژی VDSL مدل هایی با قابلیت کاربرد در هر دو سیستم VDSL و هم ADSL تولید شد که مدل V304F به عنوان یک مودم کامل مورد اسقبال بی نظیر اپراتور ها قرار گرفت، محصول دیگر V301 با پورت های کمتری نسبت به مدل قبل و همچین قیمت پایین تر برای برخی مشترکین عرضه شد.

وفادار خاطرنشان کرد: هم زمان با پیشرفت تکنولوژی و رویکرد دنیای ارتباطات به سمت استفاده از فیبر و سرویس های FTTH و FTTX ، از سال 2013 تولید ONT که سمت مشترک نصب می شود ، در دستور کار تولید قرار گرفت، که محصولات تولیدی در این زمینه تحت عنوان U.TEL G241، U.TEL G242 و U.TEL G244 تولید و به بهره برداری رسید.

وی افزود: با ظهور نسل شبکه های LTE ، این شرکت بر آن شد مودم هایی با قابلیت استفاده از سیم کارت و بدون نیاز به فیبر و کابل برای مشترکین تولید نماید که خوشبختانه تیم قوی و مجرب R D شرکت ارگ جدید، محصولاتی با مدل های U.TEL L443 برای استاندارد CAT4 و U.TEL L641F برای استاندارد CAT6 تولید نموده که به بهره برداری رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در بحث رسمیت محصول باید از مراجع قانونی تاییداتی گرفته می‌شد که ما از وزارت صمت، پروانه بهره برداری داریم و گواهی‌نامه‌های لازم در این حوزه را نیز دریافت کرده‌ایم. بر اساس جریان کاری و شرایطی که در افق 1404 ذکر شده بود، تمام تلاشمان را به کار بستیم تا بر این قوانین عمل کرده و محصولاتی در سطح معقول به بازار عرضه کنیم.

وی افزود: ظرفیت اسمی تولید کارخانه در پروانه بهره برداری 530 دستگاه از طرف صمت اعلام شده است که با اضافه کردن شیف دوم کاری این ظرفیت در سال بالغ بر یک میلیون 400 هزار دستگاه مودم می رسد.

بیش از 95 درصد پرسنل کارخانه خانم‌های بومی منطقه با تحصیلات مرتبط هستند

وی تاکید کرد: شرکت مفتخر است که بیش از 95 درصد پرسنل کارخانه خانم‌های بومی منطقه با تحصیلات مرتبط در این زمینه است، فعالیت دو شیفت کاری، تضمین کننده کیفیت محصول تولیدی با قابلیت رقابت سالم با دیگر نمونه های خارجی می باشد.

ارگ جدید برای آنکه فعالیت خود را در بازار ارتقاء داده و محصولات را به دست مشترک نهایی در تمام استان‌ها برساند، شرکت "افزاره ارتباطات بهینه" را ثبت کرد که این شرکت، ایجاد شبکه‌ی فروش و قابلیت فروش در کل استان‌های کشور را دارد.

جایگزینی مودم‌های تولید داخل U.TEL با نمونه‌های خارجی/ عرضه‌ی مودم‌های ایرانی LTE با قابلیت استفاده از سیم‌کارت/ امکان اشتغالزایی 1500 نفر در پی راه‌اندازی خط تولید مودم

کیفیت و تنوع قابل توجه محصولات U.TEL در بین رقبای خارجی است

در ادامه‌ی این گردهمایی، سعید غلام پور مطلق، مدیر فروش افزاره ارتباطات بهینه با ذکر مقدمه‌ای از روند شکل گیری این شرکت، گفت: شرکت افزاره در سال ۱۳۹۶، با هدف توسعه‌ی سازمان فروش و خدمات پس از فروش محصولات تولید شده در کارخانجات صنایع مخابراتی ارگ جدید با نام تجاری U.TEL تاسیس شد.

وی ادامه داد: این شرکت در ابتدای فعالیت خود با تمرکز بر ایجاد شبکه‌ی فروش و خدمات پس از فروش محصولات U.TEL درسطح کشور توانست با بهره‌گیری از بنام‌ترین و معتبر ترین فعالان این صنعت، یکی از بزرگترین شبکه های توزیع محصولات IT و مخابراتی را در سطح کشور ایجاد نماید.

وی تشریح کرد: این شرکت در ادامه‌ی ماموریت خود با بهره گیری از این شبکه‌ی سراسری و ابزارهای به روز سنجش و کنترل مشتریان، توانسته است، پل ارتباطی مستحکمی بین تولید کننده و مصرف کننده‌ی نهایی ایجاد نماید تا از این طریق، با بررسی و مطالعه‌ی دقیق پیشنهادات مصرف کننده‌ی نهایی و فعالان بازار، بتواند تمامی نیازهای مصرف کننده‌ را به تولید کننده انتقال دهد تا گامی مهم در جهت بومی سازی یکی از پیچیده ترین صنایع دنیا در کشور عزیزمان ایران برداشته شود.

وی تاکید کرد: همین ارتباط مستمر باعث شده تا محصولات U.TEL چه از لحاظ کیفی و چه از لحاظ ایجاد یک سبد کالای متنوع بتواند در سطح کشور جایگاه مناسبی را در بین رقبای خارجی پیدا نماید و هر روزه استفاده از این محصولات در صنایع ارتباطی کشور گسترش یابد.

غلام پور، خاطرنشان کرد: شرکت افزاره همچنین با ایجاد دفاتر منطقه‌ای سعی دارد، محصولات با کیفیت U.TEL را در سطح منطقه بازاریابی و با ایجاد مزیت های رقابتی بازرگانی زمینه‌ی حضور این محصولات را در سطح منطقه ایجاد نماید.

وی، افزود: پس از مذاکرات انجام شده، دو شرکت "ویرا تدبیر ورسان" و "توسعه داده‌های ارتباطی پرشیا سیستم" را به عنوان نماینده‌های فروش انتخاب کردیم. سازمان فروش ارگ که افزاره است و تمام محصولا U.TEL را در اختیار دارد، این دو شرکت را انتخاب کرد و با توجه به ظرفیت هر استان که حدود 60 عاملیت فروش در استان های کشور وجود دارد، محصولات را بین استان‌ها پخش می کند.

علی رغم شعار حمایت از تولید داخل، همچنان محصولات قاچاق وارد بازار می‌شوند

غلام پور، گفت: افزاره بر روی کنترل فروش نیز نظارت دارد و اگر ایرادی در خدمات فروش وجود داشته باشد رسیدگی کرده و کنترل قیمت در بازار را به صورت مستقیم با عاملیت های فروش انجام می دهد.

وی، خاطرنشان کرد: بیشترین بخش فروش، روی فروش محصولات ADSL، مخصوصا مدل‌های A154 و 304 است. مدل‌های VDSL و GPON هم در شبکه‌ی شرکت مخابرات ایران مورد استفاده هستند. مورد دیگر بحث مودم‌های LTE است که سیم کارت موبایل می خورند و از اینترنت استفاده می‌کنند. همچنین سبد محصولات جدیدی در ارگ وجود دارد که تولید محصولات جدیدی چون سوئیچ و IP Camera برای تولید به ارگ پیشنهاد شده است.

وی، گفت: امروزه بحث حمایت از تولید داخل مکررا تکرار می‎شود و تا به حال حمایت های خوبی انجام شده است، اما متاسفانه به طور قاچاق محصولات خارجی وارد بازار می‌شوند.

وی، افزود: تجهیزات ما مورد تایید سازمان تنظیم است و از نظر قیمتی اختلاف قیمت مشهودی با نمونه خارجی دارد.

در ادامه‌ی گردهمایی، طی برقراری ویدئو کنفرانس با کارخانه تولیدی شرکت خدمات مخابراتی ارگ جدید، خط تولید و شیوه‌ی تولید مودم‌ها از نقطه‌ی ابتدایی تا نهایی به نمایش حضار درآمد.

در بخشی از این گردهمایی نیز عاملان فروش نسبت به ارائه‌ی دیدگاه و نقطه نظراتشان پیرامون توسعه‌ی بازار این مودم‌های ایرانی مطالبی را طرح کردند و از کیفیت بالاتر، قیمت ارزان‌تر و خدمات پس از فروش مناسب این مودم‌ها در مقایسه با نمونه‌های خارجی نام بردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل