نمایش آنلاین موقعیت مساجد در نرم‌افزار «محراب»


نمایش آنلاین موقعیت مساجد در نرم‌افزار «محراب»

نرم‌افزار محراب با معرفی و نمایش مسجد به عنوان هسته مقاومت و قابلیت‌هایی همچون نمایش دقیق مکان مساجد روی نقشه به صورت آنلاین، تولید شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نرم افزار «محراب» تولید شده توسط مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران امکانی در فضای مجازی برای دسترسی بهتر به فضای فعالیت های مساجد است.

بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، ساماندهی مسجد به عنوان هسته مقاومت، در این نرم افزار با همکاری امام جماعات مساجد به نمایش گذاشته می شود.

با نرم افزار محراب هر کسی در هر جایی که بخواهد به مسجدی مراجعه کند آن را در کمترین زمان پیدا می کند. آشنایی با مساجد و برنامه های اجرایی در آنها از دیگر مزیت های نرم افزار محراب است که در آن افراد با جست و جویی ساده می توانند مساجد را بر اساس برنامه، نام سخنران و ... انتخاب کرده و از برنامه های آن استفاده کنند.

قابلیت های نرم افزار محراب

نمایش دقیق مکان (نشانی) مساجد روی نقشه به صورت آنلاین، نمایش دقیق نزدیک ترین مساجد، ارایه نمایه برنامه های مساجد، ارایه اطلاعات مساجد روی نقشه، نمایش تور مجازی مساجد، امکان جست و جو بر اساس ویژگی های مساجد مورد نظر کاربران، قابلیت مسجدیابی آنلاین، نحوه دسترسی به مساجد با خودرو و پیاده و تخمین مسافت، امکان دریافت بازخورد، طراحی ساده، منعطف و کاربرپسند، از جمله امکانات این نرم افزار است.

بخش جست و جو بر اساس نام مسجد، امکانات مسجد، اقامه نماز، عنوان برنامه های مسجد اعم از قرآنی، جاری، مناسبتی، ویژه، از امکانات این نرم افزار است.

این نرم افزار از طریق برنامه هایی همچون بازار در تلفن های هوشمند قابل دریافت است.

پایان پیام/500

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید