همایش کویر نوردی استان یزد در بافق برگزار می شود


همایش کویر نوردی استان یزد در بافق برگزار می شود

یزد- ایرنا- رئیس هیات ورزش های همگانی بافق گفت: همایش بزرگ کویر نوردی استان در کویر کربناب این شهرستان در آینده نزدیک برگزار می شود.

مهناز عباسی روز پنجشنبه در نشست هماهنگی برگزاری این همایش که با حضور فرماندار، رئیس ورزش‌های همگانی استان یزد و سرپرست اداره ورزش و جوانان بافق در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: برای برگزاری هرچه با شکوه تر این همایش نیازمند حمایت‌های همه جانبه فرماندار، شرکت و باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن هستیم.

وی همچنین ضمن تشکر از مساعدت‌های فرماندار و پیگیری‌های سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق افزود: هیأت ورزش‌های همگانی همواره درصدد توسعه و ترغیب نوجوانان و جوانان به سمت ورزش به خصوص کوهنوردی و بهره گیری از کران بی کران شن‌های روان و کویر نوردی است.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی بافق همچنین با اشاره به برگزاری همایش‌های پیاده روی سال گذشته در این شهرستان تصریح کرد: تلاش می‌کنیم رشته‌های مختلف هیأت را در نقاط مختلف شهر گسترش دهیم تا زمینه غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نو جوانان این منطقه را فراهم شود.

در این نشست رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان یزد از مساعدت‌های فرماندار و سرپرست اداره ورزش و جوانان این شهرستان تقدیر کرد و گفت: پیشرفت هیأت ورزش‌های همگانی بافق در گرو همکاری و همیاری مسؤولین شهرستان با رئیس این هیئت است.

فرماندار نیز در خصوص حمایت از ورزش و هیأت‌های ورزشی بافق و همچنین برگزاری همایش‌های استانی و کشوری قول مساعد داد.

۳۶ هیأت ورزشی در بافق وجود دارد که ۲۰ هیأت فعال و بقیه نیمه فعال یا از فعالیت کمتری برخوردار هستند.

۷۵۴۳/‏‬ ۶۱۹۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش