برگزاری جلسات آموزش حفظ قرآن در مسجد امام رضا(ع)


برگزاری جلسات آموزش حفظ قرآن در مسجد امام رضا(ع)

مکتب الرضا(ع) مجری 40 ساله طرح‌های حفظ قرآن، جلسات آموزش حفظ را در ایام تابستان در مسجد امام رضا(ع) برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، مکتب الرضا(ع) جلسات آموزش حفظ قرآن را همه روزه در ایام تابستان در مسجد امام رضا(ع) تهران برگزار می کند.

بنا بر این گزارش، این مجموعه با سابقه 40 ساله در طول سال نیز جلسات آموزش قرائت و حفظ قرآن را برگزار می کند و این کلاس ها در اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان با کمیت بیشتری برگزار می شود.

بنابر این گزارش، رویکرد مکتب الرضا(ع) استفاده از تازه ترین و به روزترین نرم افزارها و روش های حفظ سریع و صحیح قرآن کریم است و طی 40 سال فعالیت، موفق به تربیت صدها حافظ کل یا جزءهایی از قرآن شده است.

مکتب الرضا(ع) همچنین جلسات آموزش احکام شرعی را ویژه بانوان و جلسات اخلاقی را با حضور استادان حوزه علمیه به صورت هفتگی در مسجد امام رضا(ع) برگزار می کند.

رویکرد این مجموعه قرآنی، افزایش انس مستمر قرآن جویان با معارف و مفاهیم این کتاب الهی است از این رو، در آموزش های خود توجهی ویژه به عمیق بخشی به باورهای دینی و انقلابی افراد نیز دارد و صرفا رویکرد آموزشی را دنبال نمی کند؛ در واقع آموزش و پژوهش در کنار پرورش روحی و تعالی اخلاقی شعار مکتب الرضا(ع) است.

یادآور می‌شود، مسجد امام رضا(ع) در تهران، خیابان خاوران، خیابان شهید ناصری، واقع شده است.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند