احتمال خروج رابرت کوبیتسا و حامی مالی اش از ویلیامز


فرمول یک ایران – رابرت کوبیتسا و حامی مالی اش، شرکت اورلن با توجه عملکرد تیم فرمول یک ویلیامز، در حال ارزیابی گزینه هایشان برای فصل بعد هستند. کوبیتسا رانندگی در فرمول یک را در سال 2006 با تیم ب ام و سائوبر آغاز کرد و در سال 2008 در گرندپری کانادا توانست اولین و تنها پیروزی خود را در فرمول یک کسب کند. او که در سال 2011 به طور معجزه آسایی از تصادف...

فرمول یک ایرانرابرت کوبیتسا و حامی مالی اش، شرکت اورلن با توجه عملکرد تیم فرمول یک ویلیامز، در حال ارزیابی گزینه هایشان برای فصل بعد هستند.

کوبیتسا رانندگی در فرمول یک را در سال 2006 با تیم ب ام و سائوبر آغاز کرد و در سال 2008 در گرندپری کانادا توانست اولین و تنها پیروزی خود را در فرمول یک کسب کند. او که در سال 2011 به طور معجزه آسایی از تصادف در مسابقه رالی نجات یافت، پس از 6 سال در سال 2017 به فرمول یک بازگشت و برای دو تیم رنو و ویلیامز در تست هایی شرکت کرد و سپس توانست صندلی تیم ویلیامز را برای سال 2019 تصاحب کند.

احتمال خروج رابرت کوبیتسا و حامی مالی اش از ویلیامزاحتمال خروج رابرت کوبیتسا و حامی مالی اش از ویلیامز رابرت کوبیتسا و جورج راسل

این بازگشت اصلا نتیجه خوبی را برای راننده لهستانی نداشت و با توجه عقب ماندن ویلیامز از رقابت با سایر تیم ها، کوبیتسا نیز از هم تیمی اش، جورج راسل جا مانده است. شایعاتی نیز وجود داشته که کوبیتسا تجهیزاتی را که راسل دریافت می کند را در اختیار ندارد و اورلن نیز تایید کرده که آن ها می توانند در انتها فصل ویلیامز را ترک کنند. دنیل اوباجتک، مدیر این کمپانی گفت:

این کارمان برای رابرت و اورلن بوده و همه گزینه ها بر روی میز است.

بیشتر احتمالات به مسیر رابرت بستگی دارد و بیشتر از همه اینها، او باید احساس خوبی در ورزش داشته باشد. ما همه احتمالات را در نظر خواهیم گرفت.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید