قمپز چهل و چهارم با حضور علیرضا لبش برگزار شد


چهل و چهارمین محفل طنزپردازان قمی عصر چهارشنبه 29 خرداد ماه 1398 با حضور علیرضا لبش طنزپرداز شناخته شده، عباس احمدی مسئول دفتر طنز حوزه هنری قم و جمعی از طنزپردازان و طنزدوستان استان برگزار شد. قمپز چهل و چهارم با حضور علیرضا لبش برگزار شد به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی … نوشته قمپز چهل و چهارم با حضور علیرضا لبش برگزار شد اولین بار در...

چهل و چهارمین محفل طنزپردازان قمی عصر چهارشنبه ۲۹ خرداد ماه ۱۳۹۸ با حضور علیرضا لبش طنزپرداز شناخته شده، عباس احمدی مسئول دفتر طنز حوزه هنری قم و جمعی از طنزپردازان و طنزدوستان استان برگزار شد.

قمپز چهل و چهارم با حضور علیرضا لبش برگزار شد

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، چهل و چهارمین محفل طنزپردازان قمی عصر چهارشنبه ۲۹ خرداد ماه ۱۳۹۸ با حضور علیرضا لبش طنزپرداز شناخته شده، عباس احمدی مسئول دفتر طنز حوزه هنری قم و جمعی از طنزپردازان و طنزدوستان استان برگزار شد.

موضوع ویژه‌ی این محفل محیط زیست، طبیعت، حیات‌وحش و بیابان‌زدایی بود در عین حال طنزپردازانی که در سالن آمفی تئاتر نهاد کتابخانه‌های عمومی قم آثارشان را قرائت کردند، به موضوعات روز هم واکنش نشان داده بودند.

احمد پاک‌نژاد، طاهره سادات ملکی، سید جواد یثربی، محمد حسین علیان، حجت الاسلام مهدی پرنیان، رضا عیوضی، فرهاد موحدی، محمد حسین مهدویان و سید جواد میرصفی از جمله طنزپردازانی بودند که آثار خود را در قالب شعر و نثر قرائت کردند.

همچنین مهدی امینی طامه و سعید کشاورز به نمایشنامه‌خوانی یک اثر طنز پرداختند.

در میانه‌ی قرائت آثار نیز علیرضا لبش نویسنده کتاب “کبریت بی خطر” که در نهمین محفل قمپز هم میهمان طنزپردازان قمی بود از ادامه و استمرار این محفل ابراز خرسندی کرد. وی همچنین با اشاره به حال و هوای طنز این روزها، از طنزپردازن قمی خواست که در آثارشان به فکر ماندگار هم باشند.

او پرداختن به مسائل روز و سیاسی را ویژگی طنز مطبوعاتی دانست و خاطر نشان کرد آثاری که به مسائل روز می‌پردازد کمتر قابلیت ارائه در کتاب و ماندگاری دارد.

در پایان و با حضور سید رضا موسوی مشکینی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم، محمد غفاری معاون فرهنگی حوزه هنری استان قم و وحید میرزایی نهاد کتابخانه‌های عمومی از برگزیدگان قمپز چهل و چهارم تقدیر شد و نشان گروه مردم نهاد “نذر طبیعت” به عنوان همراه و همیار طبیعت به آنها اهداء شد.

محمد حسین علیان، سید جواد یثربی، طاهره سادات ملکی، محمد حسین مهدویان، فرهاد موحدی، حسن بشتاب، حجت الاسلام مهدی پرنیان و سید جواد میرصفی برگزیدگان این محفل بودند. همچنین از احمد بحری فعال محیط زیست تقدیر شد.

عکس : محمدمهدی بهمنی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقشه زن خائن برای قتل شوهر / مرد بی نوا در بیمارستان گاندی جان باخت