نظرسنجی بزرگ سایت نود؛ انتخاب تیم منتخب تاریخ سرخابی/ بهترین دفاع راست پرسپولیس را انتخاب کنید


نظرسنجی بزرگ سایت نود؛ انتخاب تیم منتخب تاریخ سرخابی/ بهترین دفاع راست پرسپولیس را انتخاب کنید

در نظرسنجی سایت نود در انتخاب تیم منتخب تاریخ استقلال و پرسپولیس شرکت کنید.

در نظرسنجی سایت نود در انتخاب تیم منتخب تاریخ استقلال و پرسپولیس شرکت کنید.

به گزارش وب سایت نود، پرسپولیس و استقلال دو قدرت سنتی و قدیمی فوتبال ایران محسوب می‌شوند و از بیشترین هوادار در سطح جامعه برخوردار هستند. سایت نود، اقدام به انتخاب تیم منتخب تاریخ این دو باشگاه نموده است. البته این کار با توجه به رای مردم خواهد بود. از همین رو بهترین های هر پست با توجه به عملکردشان در دوران حضور در یکی از این دو تیم با توجه به نظر کارشناسان سایت نود معرفی شده اند. انتخاب نهایی بازیکنان حاضر در تیم منتخب با توجه به رای کاربران سایت نود انجام خواهد شد. این نظرسنجی در صفحه اصلی سایت موجود است .
در چهارمین بخش از این نظرسنجی، بهترین دفاع راست تاریخ پرسپولیس معرفی خواهد شد.
ابراهیم آشتیانی
ابراهیم آشتیانی از جمله بازیکنانی است که از شاهین به پرسپولیس پیوستند و از بدو شکل‌گیری این باشگاه در آن نقش داشتند. این بازیکن یک فصل به پیکان ملحق شد و مجدداً به پرسپولیس بازگشت. آشتیانی که عنوان بهترین پاسور تاریخ دربی را در اختیار دارد علی‌رغم دریافت پیشنهاد از باشگاه هامبورگ تا پایان دوران بازیگری خود در پرسپولیس ماند و به همراه این تیم ۳ بار قهرمان ایران شد. دفاع راست پرسپولیس در دهه ۵۰ در ۲۸ سالگی کاپیتان پرسپولیس شد و تا مدت طولانی، رکورددار جوان‌ترین کاپیتان تاریخ پرسپولیس بود.
فریبرز مرادی
فریبرز مرادی در حالیکه در رده سنی جوانان بود در سال ۱۳۶۰ به پرسپولیس پیوست و تا سال ۱۳۷۲ برای این تیم بازی کرد و عضوی از تیم رویایی پرسپولیس در دهه ۶۰ بود که به همراه این تیم ۶ قهرمانی جام باشگاه‌های تهران، ۲ قهرمانی جام‌حذفی و یک قهرمانی جام در جام باشگاه‌های آسیا را بدست آورد.
مهدی مهدوی‌کیا
مهدی مهدوی‌کیا در سال ۱۳۷۴ در حالیکه بازیکن جوان و جویای نامی بود از بانک ملی به پرسپولیس پیوست و پس از مدت کوتاهی تبدیل به کلیدی‌ترین بازیکن پرسپولیس پرستاره دهه ۷۰ شد که به همراه این تیم دو بار قهرمانی ایران کسب کرد. این بازیکن در نیم فصل، فصل ۷۸- ۱۳۷۷ به فوتبال اروپا رفت و پس از سالها بازی در آلمان و چند صباحی در تیم‌های داخلی در لیگ یازدهم به پرسپولیس بازگشت هرچند حضور مجدد او در پرسپولیس به پرافتخاری نوبت اول نبود.
۶۰۶۱۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق