شوخی ناتی داگ درباره تاریخ انتشار بازی The Last of Us: Part II


رسانه کلیک – استودیوی ناتی داگ اخیرا با انتشار توییتی، به شوخی پاسخ سوال های هواداران در خصوص تاریخ انتشار بازی The Last of Us: Part II را داد! با توجه به اینکه کنسول نسل بعدی شرکت مایکروسافت یعنی ایکس باکس اسکارلت در تعطیلات سال 2020 میلادی راهی بازار می شود، می توان نتیجه گرفت […] نوشته شوخی ناتی داگ درباره تاریخ انتشار بازی The Last of Us:...

رسانه کلیک – استودیوی ناتی داگ اخیرا با انتشار توییتی، به شوخی پاسخ سوال های هواداران در خصوص تاریخ انتشار بازی The Last of Us: Part II را داد!

با توجه به اینکه کنسول نسل بعدی شرکت مایکروسافت یعنی ایکس باکس اسکارلت در تعطیلات سال 2020 میلادی راهی بازار می شود، می توان نتیجه گرفت که تمامی بازی های مورد انتظار نسل هشتم نهایتا تا سال آینده به دست بازیکنان خواهد رسید. در این میان، بازی های بزرگی همچون The Last of Us: Part II به چشم می خورد که نه تنها تاریخ انتشار دقیق آن ها مشخص نیست، بلکه سازندگان هیچ اشاره ای به تاریخ عرضه تقریبی آن ها نکرده اند.

با این حال، هر از چند گاهی حدس و گمانه زنی های متعددی در این باره به گوش می رسد که در جدیدترین آن ها، چندی پیش صداپیشه شخصیت الی در بازی «آخرین ما» به نام اشلی جانسون (Ashley Johnson)، سهوا از عرضه اثر مورد انتظار «آخرین ما: قسمت دو» در ماه فوریه سال 2020 خبر داد (بازی The Last of Us Part 2 فوریه 2020 منتشر می‌شود؟).

در پی این موضوع، سوال های بی شماری با مضموم تاریخ انتشار بازی The Last of Us: Part II در شبکه های اجتماعی استودیوی سرشناس «ناتی داگ» دیده می شود که آقای نیل دراکمن (Neil Druckmann)، کارگردان بازی، به شوخی پاسخ کاربران را داد. دراکمن به شوخی اعلام کرد که پرسش چنین سوال هایی، زمان عرضه بازی «آخرین ما: قسمت دو» را به تاخیر می اندازد. از این رو، ظاهرا سازندگان هنوز برنامه ای برای تعیین زمان عرضه بازی ندارند و طرح چنین سوال هایی همچنان بی پاسخ و بی فایده خواهد بود.

شوخی ناتی داگ درباره تاریخ انتشار بازی The Last of Us: Part II

آقای نیل دراکمن در این باره می گوید:

هر باری که هر یک از شما سوالی در خصوص تاریخ انتشار بازی The Last of Us: Part II مطرح می کنید، عرضه این عنوان پنج دقیقه به عقب می افتد!

با همه این ها، شواهد امر گویای این موضوع است که بازی The Last of Us: Part II نیمه اول سال 2020 میلادی به صورت انحصاری روی کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. علاوه بر این، عرضه این اثر روی کنسول پلی استیشن 5 چندان عجیب نیست و مشابه نسخه اول این فرانچایز، ممکن است این اثر برای نسل بعدی پلی استیشن نیز پورت شد.

Source: GameSpot

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز