سریع‌ترین، لوکس‌ترین و زیباترین مدل‌های مرسدس بنز


رسانه کلیک – مرسدس بنز یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین شرکت های سازنده خودرو محسوب می شود. در ادامه به معرفی تعدادی از زیباترین خودروهای این برند می پردازیم. کمپانی مرسدس بنز یکی از مشهورترین شرکت‌ها در زمینه ساخت خودرو‌هایی لوکس و زیبا با قطعات و لوازم یدکی بنز عالی و با کیفیت است. […] نوشته سریع‌ترین، لوکس‌ترین و زیباترین مدل‌های مرسدس بنز...

رسانه کلیک – مرسدس بنز یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین شرکت های سازنده خودرو محسوب می شود. در ادامه به معرفی تعدادی از زیباترین خودروهای این برند می پردازیم.

کمپانی مرسدس بنز یکی از مشهورترین شرکت‌ها در زمینه ساخت خودرو‌هایی لوکس و زیبا با قطعات و لوازم یدکی بنز عالی و با کیفیت است. این کمپانی مدعی تولید اولین خودرو تاریخ را در سال 1886 است. با وجود اینکه همچنان بر سر این مسئله بحث و جدل زیادی وجود دارد اما هیچ جای بحثی وجود ندارد که برخی از اتومبیل‌های خارق‌العاده تاریخ صنعت خودروسازی جهان تاکنون توسط این شرکت ساخته و تولید شده است.

سریع‌ترین، لوکس‌ترین و زیباترین مدل‌های مرسدس بنز

بسیاری از مدل‌های مرسدس بنز در میان مردم پرطرفدار است. از اس یو وی ترین گرفته تا سدان باهن و مدل کوپ همگی از پرطرفدارترین خودروهای آلمانی هستند که حتی در صورت مواجه با مشکل و نیاز به تعویض لوازم یدکی خودروهای آلمانی باز هم می‌توانید از کیفیت آن‌ها مطمئن باشید.

البته این به شرطی است که از لوازم یدکی خودروهای آلمانی اصل استفاده کنید. اما در این میان برخی خودرو‌های این کمپانی واقعا خارق‌العاده و تکرار ناشدنی هستند.

امروزه نام مرسدس بنز با لوگوی ستاره سه پر بسیار مشهور و پرآوازه است. در ادامه با چند خودروی برتر این شرکت در طول 130 سال فعالیت ان آشنا می‌شوید.

بنز پتنت موتور واگن (1886-1893)

این مدل دارای سه چرخ ، یک صندلی، یک میله به عنوان فرمان، و یک موتور دو پیستونی بود و در واقع به عنوان پیشینیان خودرو‌های امروزی به حساب می‌آید. چطور می‌توان درباره “اولین اتومبیل” تاریخ یادی نکرد؟ در سال 1886، یک طراح و مهندس آلمانی به نام کارل بنز توانست جایزه پتنت سماره 37435 را برای طراحی نخستین خودرو دارای موتور احتراق داخلی را از آن خود کند. ساخت تنها 25 درصد از این خودرو حدود 8 سال به طول انجامید و هزینه ساخت یک اتومبیل حدود 1000 دلار بود که این هزینه معادل 27000 دلار امروز است. ممکن است این خودرو اکنون به نظر قدیمی و عجیب برسد اما بدون وجود این مدل امروزه شاهد خودرروهای با کیفیت و لوازم یدکی بنز امروزی نبودیم.

بنز کلاس سی ال اس (2004- تا حال)

اولین مدل بنز کلاس سی ال اس در سال 2004 روانه بازار شد و کمپانی مرسدس بنز ثابت کرد که سدان‌ها نیز می‌توانند بسیار شیک و جذاب باشند و در حال حاضر تقریبا تمامی تولیدکنندگان اتومبیل‌های لوکس و لاکچری در حال تلاش هستند تا تمامی ماشین‌های چهار درب خود را به مدل‌های کوپه تبدیل کنند. این تغییر در نقشه به اس یو وی نیز رسید و مرسدس بنز بالاخره مدل‌های کوپه کلاس جی ال ای و کوپه کلاس جی ال سی را تولید نمود.

بنز پاگودا 280 اس ال (1967-1971)

یکی از زیباترین مدل‌های مرسدس بنز که وقار، زیبایی و البته دوام را توامان داشت نسل دوم مدل کلاس اس ال است. بنز مدل 280 اس ال با دارا بودن یک موتور 2.8 لیتری 6 سیلندره حدود 10 آس بخار قدرت داشت که در آن زمان یعنی در سال 1967 خیلی زیاد بود. بنز مدل 280 اس الیکی از معدود اتومبیل‌هایی است که واقعا با هر رنگی زیبا و جذاب است.

بنز 300 اس ای ال نسخه 6.3 (1968 تا 1972)

ممکن است به نظر برخی که غرق در مدل‌های امروزی بنز با لوازم یدکی بنز با کیفیت هستند، مدل 300 اس ای ال چندان حرفی برای گفتن نداشته باشد اما در حقیقت این خودرو یک بنز واقعی است و دارای خصوصیاتی است که تمامی مدل‌های مدرن مرسدس بنز باید از آن تبعیت کنند. در حقیقت کمپانی بنز سعی کرده خودروی لیموزین 600 را درون بدنه به مراتب کوچک‌تر 300 اس ای ال قرار دهد و در حقیقت موفق به کشف فرمولی برای تولید سدان لوکس مدرن آلمانی شده است.

در این میان می‌توان مدل‌های بسیار دیگری از جمله بنز سی 111-ii ، بنز کلاس جی (1979- حال)، مرسدس بنز 600 پولمن، بنز 540 کی (تولید سال 1936-1940) و غیره نیز وجود دارند که می‌توان آن‌ها را در زمره بهترین، سریع‌ترین یا زیباترین خودرو‌های مرسدس بنز قرار داد.

البته ناگفته نمایند که علاوه بر خودروهای ذکر شده تمامی محصولات این کمپانی به دلیل بالا بودن کیفیت، کیفیت قطعات و لوازم یدکی خودروهای آلمانی، قدمت، تجربه، زیبایی و شیک بودن آن‌ها طرفداران خاص خود را دارند. در مجموع مگر می‌شود کسی را پیدا کرد که به خودرو و صنعت خودروسازی و به ویژه اتومبیل‌های آلمانی علاقه داشته باشد و با خودروهای مرسدس بنز غریبه باشد.

ایرانگان بانک اطلاعات مشاغل و کسب و کارها

این مقاله توسط واحد محتوای سایت ایرانگان تولید شده و هرگونه کپی‌برداری از آن با ذکر منبع بلامانع است.

در مجله ایرانگان از مطالب علمی، آموزشی و تحقیقاتی بهرمند شوید و در سایت نیازمندی‌های ایرانگان همواره می‌توانید متخصصان مورد نیاز خود را در مشاغل مختلف آموزشی، خدماتی، پزشکی و صنعتی بیابید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیب غفوریان پربازدید شد!