اجرای طرح متریک برای ساخت مدرسه


 اجرای طرح متریک برای ساخت مدرسه

بنی آدم گفت: طرحی با عنوان مدرسه متریک داریم که هر دانش آموز،خانواده و خیرین متری کمک می کنند‌ تا یک مدرسه ساخته شود.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری شبستان، «نعمت بنی آدم» امروز (بیست و نهم خرداد ماه ۱۳۹۸) در نشست خبری که در اداره کل نوسازی مدارس استان تهران برگزار شد با اشار به فقدان مرحوم حافظی گفت: برای خیرین جایگاه ایشان هیچ وقت فراموش شدنی نیست.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان تهران افزود: برخی از انسان ها نظر کرده خدا هستند، دکتر حافظی تمام عمر خود را وقف مدرسه سازی کردند. از روزی که پا به عرصه جامعه خیرین گذاشتند، تمام فضای آموزشی را دگرگون کردند. اگر نبودند، ۴۰ درصد از مدارس ساخته نمی شد و معلوم نبود چه بر سر مدرسه سازی و دانش آموزان این مرز و بوم می امد.

وی افزود:یک هزار خیر مدرسه ساز در خارج از کشور و ۶۸۰ خیر در داخل کشور وجود دارد. پرچمدار مدرسه سازی کشور نیز دکتر حافظی بودند.

بنی آدم بیان کرد استان تهران و شهر تهران لازم و ملزوم یکدیگر هستند. خیرین مایل به این هستند که مدارس در شهر و روستای خود باشند. استان تهران با معظلاتی رو به رو است و ساختمان هایی که با قدمت ۶۰ و ۷۰ دارد.

وی افزود:۴۰ تا ۵۰ درصد مدارس نیاز به بازسازی و تعمیر دارد. اگر مکان سنجی انجام گیرد در برخی از نقاط مرکزی شهر تبدیل به احسن کنند و با وجه فروش زمین وجه ای که خیرین بدهند یک یا چهار مدرسه از یک مدرسه ساخته می شود.

وی تاکید کرد: یک طرحی با عنوان مدرسه متریک داریم که هر دانش آموز و خانواده و خیرین متری هزینه کنند‌. برای نمونه خانواده یک دانش آموز یک میلیون تومان کمک می کند. یک خیر هزینه چند متر را می دهد. اولین مدرسه متریک هم در منطقه چهار ساخته شده است این طرح را می‌خواهیم رواج دهیم.

پایان پیام/260

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا