راه اندازی فرماندهی انتظامی شهرستان ری


راه اندازی فرماندهی انتظامی شهرستان ری

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از تصویب، تاسیس و راه اندازی ستاد فرماندهی نیروی انتظامی در شهرستان ری ، خبر داد و گفت: این ستاد با اهدف افزایش ضریب امنیتی و خدمات رسانی به مردم منطقه راه اندازی می شود.

به گزارش فانوس، سردار حسین رحیمی در دیدار با آیت الله ری شهری تولیت حرم عبدالعظیم حسنی(ع) اظهار داشت: شهرستان ری دارای جایگاه ویژه‌ای از نظر امنیت در منطقه جنوب تهران و از نظر وسعت است که این امر توجه ویژه و مضاعف ما را در این بخش به همراه داشته است.
راه اندازی فرماندهی انتظامی شهرستان ری
وی تصریح کرد: فرماندهی شهرستان ری باید از نظر وسعت و جایگاه فراتر از سرکلانتری باشد تا خدمات تأثیرگذار و قابل توجهی را به مردم منطقه ارائه دهد.

فرمانده انتظامی پلیس تهران بزرگ افزود: این ستاد باید از سرکلانتری یازده گانه تهران قوی‌تر دیده شود زیرا این مرکز در جنوب پایتخت بخش وسیعی را تحت پوشش خود دارد.
راه اندازی فرماندهی انتظامی شهرستان ری
وی ادامه داد: به رغم مخالفت‌های موجود با پیگیری‌های مستمر، استقرار ستاد فرماندهی نیروی انتظامی به تصویب ناجا رسید و کارهای آن در حال انجام است.

سردار رحیمی عنوان کرد: شهرستان ری با وجود اینکه پس از تهران، بزرگترین و مهمترین شهرستان استان محسوب می‌شود، اما نیروی انتظامی سال‌های متمادی در قالب سرکلانتری در این منطقه حضور داشته است و در حد توان و عده و عده خود پاسخگوی نیازهای مردم این شهرستان بوده و مردم انتظار داشتند تا با ارتقای ساختار نیروی انتظامی، خدمات رسانی به نحو بهتر و شایسته‌تری انجام شود.
راه اندازی فرماندهی انتظامی شهرستان ری
وی با اشاره به اینکه ساختار و سازمان این ستاد در حال انجام است، تصریح کرد: ساختار فرماندهی انتظامی مستقل و تحت نظر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در این شهرستان راه اندازی می‌شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه شهرستان ری فاقد پلیس های تخصصی و از جمله پلیس فتا است و در این شهر پایگاه های مبارزه با مواد مخدر،آگاهی،راهور، پیشگیری فعال بوده که با راه اندازی فرماندهی انتظامی شهرستان ری این پایگاهها به پلیس های تخصص تبدیل خواهند شد و بطور حتم بازدهی بهتر و مطلوب تری را در حوزه امنیت و آرامش برای مردم به همراه خواهد داشت، افزود: با راه اندازی فرماندهی انتظامی شهرستان ری هر یک از پایگاه آگاهی، کلانتری، مبارزه با مواد مخدر، پلیس فتا به پلیس ارتقا خواهند یافت که این تبدیل وضعیت به نفع مردم منطقه خواهد بود.
راه اندازی فرماندهی انتظامی شهرستان ری
وی ادامه داد: چند کلانتری و پاسگاه هم به جنوب تهران از جمله محلات شهید بهشتی، علایین و شهرک صنعتی شمس آباد اضافه خواهد شد که زیر مجموعه ستاد فرمانده انتظامی تهران بزرگ قرار می گیرند.

گفتنی است در این جلسه در خصوص پیشرفتها و اقدامات صورت گرفته در این صحبت و در پایان از محل استقرار این فرماندهی بازدید بعمل آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق