انواع قرص تحریک کننده جنسی، فواید و عوارض آنها


انواع قرص تحریک کننده جنسی، فواید و عوارض آنها

انواع مختلفی از قرص تحریک کننده میل جنسی مانند لیدی ارا، واردنافیل و ایکس اید گلدن در بازار وجود دارند که می‌توان از آنها برای افزایش میل جنسی استفاده کرد. البته تمام این قرص‌ها عوارضی را به دنبال دارند، بنابراین ترجیحا از داروهای گیاهی و مواد طبیعی برای این منظور استفاده کنید.

انواع قرص تحریک کننده جنسی، فواید و عوارض آنها


ستاره |
سرویس سلامت - یکی از مشکلاتی که زوجین ممکن است در طول زندگی زناشویی خود با آن مواجه شوند، کاهش میل جنسی مخصوصا در خانم‌ها است. زمانیکه هر کدام از زوجین میلی به برقراری رابطه جنسی نداشته باشند و تحریک نشوند، به مرور زمان زندگی زناشویی آنها رو به سردی می‌رود. در گذشته کسی به فکر درمان بی میلی جنسی نبود اما امروزه روش‌های مختلفی برای افزایش میل جنسی در مردان و زنان وجود دارد. برخی افراد برای نتیجه گرفتن سریع‌تر به سراغ مصرف داروهایی با عنوان قرص تحریک کننده جنسی می‌روند. در ادامه برخی از این قرص‌ها را معرفی خواهیم کرد.

در صورتی که اطلاعات خاصی در مورد قرص تحریک کننده جنسی مد نظر شما است، با انتخاب عناوینی که در فهرست موضوعی زیر ارائه شده‌اند، به موضوع دلخواه خود برسید.

معرفی برخی از انواع قرص تحریک کننده جنسی افزایش میل جنسی با گیاهان دارویی

معرفی برخی از انواع قرص تحریک کننده جنسی

۱. قرص واردنافیل

قرص واردنافیل (Vardenafil) از داروهای تقویت‌کننده میل جنسی است که باعث شل شدن عضلات و افزایش جریان خون در نواحی خاص بدن می‌شود. زمانیکه خون در ناحیه تناسلی افزایش یابد، فرد تحریک خواهد شد و میل شدیدی به برقراری رابطه جنسی پیدا می‌کند. پس این دارو هم در رفع اختلال نعوظ مربوط به آقایان و هم در افزایش میل جنسی آنها، تاثرگذار است.

مقدار مصرف معمول برای رفع اختلالات نعوظ در بزرگسالان ۱۰ میلی‌گرم خوراکی و به صورت یک بار در روز است. ترجیحا قرص واردنافیل را بیش از این مقدار مصرف نکنید، زیرا مصرف بی‌رویه و بدون صلاح‌دید پزشک می‌تواند عوارض خطرناکی مثل اختلال نعوظ دائمی یا پایدار (نعوظ دردناک بیشتر از ۶ ساعت) را به دنبال داشته باشد.

نام دیگر این دارو، "استاکسین" است.

انواع قرص تحریک کننده جنسی، فواید و عوارض آنها

عوارض قرص واردنافیل شامل تهوع، سردرد، بی‌خوابی، درد قفسه سینه، افزایش تعداد ضربان قلب، گیجی، تشنج، تاری دید، واکنش‌های حساسیتی، بثورات جلدی، گرگرفتگی، سرگیجه، ضعف، خارش شدید، افزایش فشار خون، قرمز شدن پوست، تپش قلب، گزگز اندام‌ها، التهاب مخاط بینی، سوءهاضمه، سینوزیت، علائم شبه‌آنفولانزا، خواب‌آلودگی، سکته مغزی، آنژین صدری، سکته قلبی، تعریق، آریتمی قلبی، کاهش فشارخون، ناهنجاری‌های انزال، حساسیت به نور و اختلال دید است.

۲. قرص ایکس اید گلدن

قرص ایکس اید گلدن (X-ade) از داروهای افزایش‌دهنده میل جنسی در خانم‌ها و آقایان است. این قرص حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی است که وجود آن‌ها در بدن باعث تولید انرژی و هورمون‌های جنسی و در نتیجه افزایش تمایل به برقراری رابطه جنسی می‌شود. علاوه بر این، ترکیبات آنتی‌اکسیدانی موجود در قرص ایکس اید گلدن تاثیر بسزایی در قدرت باروری مردان و زنان دارند. این دارو اختلال نعوظ آقایان را برطرف کرده و باعث بهبود ارگاسم و لذت جنسی در بانوان می‌شود.

انواع قرص تحریک کننده جنسی، فواید و عوارض آنها


نحوه مصرف قرص ایکس اید گلدن به این صورت است که روزانه یک قرص همراه با غذا مصرف می‌شود. توجه داشته باشید که مصرف این قرص در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی‌شود. ایکس اید گلدن لایف ساخت کشور استرالیا است.

۳. قرص لیدی ارا

قرص لیدی ارا (lady era) با نام دیگر پرووسترا (Provestra) ترکیبی از گیاهان دارویی است که با ایجاد تعادل در هورمون‌های بدن و همچنین گشاد کردن عروق خونی، لذت جنسی را افزایش می‌دهد و رسیدن به ارگاسم را در خانم‌ها آسان می‌کند. این قرص با ادعای افزایش میزان لغزندگی واژن به داشتن یک رابطه جنسی لذت‌بخش در زنان کمک می‌کند. علاوه بر افزایش میل جنسی در خانم‌ها، مصرف این دارو باعث منظم شدن دوره‌های قاعدگی و همچنین کاهش دردهای این دوره می‌شود. به نظر می‌رسد مصرف این دارو برای خانم‌های باردار، بی‌ضرر باشد، اما افرادی که قصد باردار شدن دارند، بهتر است این قرص را تحت نظر پزشک، مصرف کنند.

انواع قرص تحریک کننده جنسی، فواید و عوارض آنها


موارد مصرف قرص لیدی ارا عبارت است از:

رفع سرد مزاجی خانم‌ها ایجاد اشتیاق به پیش‌قدم شدن در شروع رابطه زناشویی ایجاد لغزندگی در ناحیه تناسلی خانم‌ها سرعت بخشیدن به تحریک کامل جنسی تجربه ارگاسم فوق‌العاده قوی‌تر و عمیق‌تر تنظیم زمان عادت ماهیانه و کاهش دردهای دوران قاعدگی ایجاد انقباضات عضلانی عمیق و لذت‌بخش هنگام اوج لذت جنسی

نیم ساعت بعد از غذا یک عدد از این قرص مصرف می‌شود. قرص لیدی ارا در زنان باردار و شیرده منع مصرف دارد. این دارو در "اسپانیا" و "آمریکا" تولید می‌شود و ادعا شده که کاملا گیاهی است.

افزایش میل جنسی با گیاهان دارویی

سرد مزاجی جنسی از مشکلاتی است که نه تنها روی روابط جنسی بین زن و مرد بلکه روی تمامی جنبه‌های عاطفی زندگی تاثیرگذار است. برای رهایی از سرد مزاجی، می‌توانید از خوراکی‌های مفید در این زمینه استفاده کنید. سنجد یکی از این خوراکی‌هاست که تاثیر بسزایی در رفع اختلال جنسی در زنان دارد. علاوه بر سنجد، خرما، عسل، دارچین و انواع مغزها مثل مغز گردو را حتما در وعده‌های غذایی‌ خود بگنجانید.

انواع قرص تحریک کننده جنسی، فواید و عوارض آنها

بیشتر بدانید:

راه های طبیعی افزایش میل جنسی افزایش میل جنسی با خوراکی های طبیعی

سخن آخر

اهمیت یک رابطه جنسی باکیفیت در زندگی زناشویی را نمی‌توان نادیده گرفت. انواع قرص تحریک کننده جنسی و گیاهان دارویی افزایش دهنده میل جنسی، می‌توانند به بهبود کیفیت رابطه جنسی زوجین کمک شایانی خواهد کرد. شما چه تجربه‌ای از مصرف این داروها داشته‌اید؟! آیا واقعا تاثیرگذار بوده‌ و میل جنسی را در شما افزایش داده‌اند؟ درصورتیکه تجربه مصرف هر کدام این داروها را داشته‌اید، نظرات خود را با دیگر خوانندگان مجله "ستاره" در قسمت ارسال نظر به اشتراک بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند