مرحوم حجت‌الاسلام حسینی، امامت جماعت را پیشه اصلی یک روحانی می‌دانست


مرحوم حجت‌الاسلام حسینی، امامت جماعت را پیشه اصلی یک روحانی می‌دانست

حجت‌‌الاسلام حسینی گفت: مرحوم موسوی حسینی معلم اخلاقی بود که به دلیل رعایت موازین دینی و احکام شرعی سخنانش در دل و جان مردم تاثیر می‌گذاشت، همیشه تاکید داشت امامت جماعت باید پیشه اصلی یک روحانی باشد.

حجت‌ الاسلام والمسلمین «سید امیر حسین موسوی حسینی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، با اشاه به فرا رسیدن اولین سالگرد درگذشت حجت الاسلام والمسلمین «سید علی اکبر موسوی حسینی»، استاد اخلاق در خانواده اظهار کرد: ایشان در همه حال و در هر سمت و پستی که بودند، مدیریت مسجد فائق دغدغه اصلی ایشان بود، همیشه تاکید داشت امامت جماعت باید پیشه اصلی یک روحانی باشد.

امام جماعت مسجد فائق و فرزند مرحوم موسوی حسینی اضافه کرد: مرحوم پدرم همیشه اعضای خانواده را به خدمت به مردم و یاری رسانی به ستم دیدگان و نیازمندان توصیه می کرد و تاکید داشت همین کار موجب رستگاری در قیامت می شود.

وی افزود: حاج آقای حسینی معلم اخلاقی بود که به دلیل رعایت موازین دینی و احکام شرعی سخنشان در دل و جان مردم تاثیر می گذاشت، در واقع عمل ایشان عامل نفوذ سخنانشان در قلب ها بود.

موسوی حسینی درباره نحوه مدیریت مرحوم حسینی در مسجد فائق، بیان کرد: ایشان معتقد بود برنامه های مساجد اگر با محوریت قرآن و اهل بیت(ع) انجام شود و تنوع و جذابیت داشته باشد حتما گروه های بیشتری از مردم جذب این خانه های خدا می شوند. به همین دلیل مسجد فائق همه روزه برنامه های فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی برای کودکان، نوجوانان، میانسالان و پیران و همچنین برای برادران و خواهران را اجرا می کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حسینی بنابر اظهارنظر نمازگزاران مسجد فائق و محلات ایران و 17 شهریور همچون پدری معنوی در تربیت دینی و اخلاقی مردم می کوشید و هیچگاه بین خود و افراد دیواری نمی کشید.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟