با این ترفند ساده عملکرد سنسور اثر انگشت گوشی را سریع تر کنید


رسانه کلیک – اگر به دنبال راهی برای افزایش سرعت سنسور اثر انگشت در تلفن های هوشمند هستید، این مطلب را بخوانید. در ادامه شما را با ترفندی ساده برای این کار آشنا می کنیم. این روزها سنسور اثر انگشت به عنوان یک فاکتور جدایی ناپذیر در تلفن های هوشمند محسوب می شود؛ به طوری […] نوشته با این ترفند ساده عملکرد سنسور اثر انگشت گوشی را سریع تر کنید اولین...

رسانه کلیک – اگر به دنبال راهی برای افزایش سرعت سنسور اثر انگشت در تلفن های هوشمند هستید، این مطلب را بخوانید. در ادامه شما را با ترفندی ساده برای این کار آشنا می کنیم.

این روزها سنسور اثر انگشت به عنوان یک فاکتور جدایی ناپذیر در تلفن های هوشمند محسوب می شود؛ به طوری که حتی در گوشی های میان رده و ارزان قیمت هم شاهد حضور این اسکنر هستیم. فعال سازی سنسور اثر انگشت و قفل کردن گوشی با این ویژگی، سطح امنیتی بالایی را در تلفن همراه شما فراهم می کند. به همین دلیل هم استفاده از این قابلیت به دلیل عملکرد دقیق تر نسبت به تشخیص چهره بسیار پیشنهاد می شود (نگاهی به عملکرد سنسور اثر انگشت درون نمایشگر گوشی های هوشمند).

اگر احساس می کنید سنسور اثر انگشت گوشی شما به درستی قادر به شناسایی نبوده و برای باز کردن قفل دستگاه چندین بار با پیغام عدم شناسایی اثر انگشت مواجه می شوید، می توانید اسکن های بیشتری از انگشت خود را برای دستگاه تعریف کنید تا درصد خطای آن به حداقل برسد. برای این کار کافی است از ویژگی افزودن چند اثر انگشت استفاده کنید ولی به جای افزودن اثر انگشت های متفاوت، یکی را چندین بار به ثبت برسانید. برای این کار به منظور افزایش سرعت سنسور اثر انگشت مراحل توضیح داده شده در ادامه را دنبال کنید.

وارد منوی تنظیمات گوشی شوید. گزینه مربوط به امنیت را انتخاب کنید. در گوشی های سامسونگ این بخش با عنوان Biometrics and security شناخته می شود.

با این ترفند ساده عملکرد سنسور اثر انگشت گوشی را سریع تر کنید

گزینه Fingerprints را لمس کنید.

با این ترفند ساده عملکرد سنسور اثر انگشت گوشی را سریع تر کنید

رمز عبور خود را وارد کنید. در صفحه جدید، گزینه Add fingerprint را برگزینید.

با این ترفند ساده عملکرد سنسور اثر انگشت گوشی را سریع تر کنید

اثر انگشتی را که قبلا ثبت کرده بودید، یک بار دیگر اسکن کنید.

با این ترفند ساده عملکرد سنسور اثر انگشت گوشی را سریع تر کنید

با طی مراحل بالا احتمال اینکه پیغام عدم شناسایی اثر انگشت نمایش داده شود، به حداقل می رسد. به همین ترتیب دیگر برای باز کردن قفل گوشی نیاز به چندین بار قرار دادن انگشت روی اسکنر نخواهد بود.

برای عملکرد بهتر این ترفند، به این نکات هم توجه کنید:

بهتر است حداقل سه اسکن از اثر انگشت خود را در گوشی به ثبت برسانید. در هر اسکن روی قسمت خاصی از انگشت تمرکز کنید تا اسکن ها همه بخش های اثر انگشت شما را شامل شوند. امکان افزودن اثر انگشت بیشتر در گوشی های iOS هم موجود است. این قابلیت از بخش Touch ID Passcode در دسترس کاربران قرار دارد.

نظر شما در رابطه با ترفند توضیح داده شده برای افزایش سرعت سنسور اثر انگشت گوشی ها چیست؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود