غلامپور: وظایف من در استقلال مشخص است


غلامپور: وظایف من در استقلال مشخص است

تهران- ایرنا- مربی دروازه بان های استقلال گفت: شرح وظایف من در کادر فنی استقلال کاملاً مشخص است و به خوبی می دانم چه اموری به من ارتباط دارد.

«بهزاد غلامپور» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: امروز نشستی را با آندره آ استراماچونی برگزار و در خصوص مسائل فنی به بحث و تبادل نظر پرداختیم.
وی افزود: شرح وظایف من در کادر فنی استقلال کاملاً مشخص است و به خوبی می دانم باید در چه اموری که به من ارتباط دارد به فعالیت بپردازم.
مربی جدید دروازه بان های استقلال خاطرنشان کرد: کار من در استقلال یک کار کاملاً تخصصی است، چرا که دروازه بانی تخصص است و من وظیفه دارم تمرین با گلر های تیم را بر عهده داشته باشم.
غلامپور تصریح کرد: هنوز دروازه بان دوم استقلال مشخص نشده است و به زودی و پس از ملاقات دوباره با استراماچونی با بررسی گزینه های موجود تصمیم نهایی را اتخاذ می کنیم اما همان طور که پیش از این گفتم استقلال در این فصل در سه جام حضور دارد و باید دروازه بانی را انتخاب کند که در حد و اندازه های سید حسینی بوده و بتواند با وی رقابت کند.
وی تاکید کرد: استراماچونی یک مربی با کارنامه ای پر بار در فوتبال ایتالیا بوده است و به طور حتم می تواند منشا اثرات مثبت برای استقلال باشد و باید به مسولان این تیم بابت انتخاب وی تبریک گفت.
بازیکن پیشین استقلال در پایان گفت: این نکته را باید در نظر داشت فردی که روی نیمکت اینتر میلان نشسته است مربی کوچکی نیست و به طور حتم توانایی های فنی زیادی داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری