کاسبی قصابان کساد شده است


کاسبی قصابان کساد شده است

رئیس اتحادیه قصابان قزوین با اشاره به اینکه مدتی است تهیه دام سهل‌تر شده ولی میزان تقاضا و فروش آن کاهش پیدا کرده است، گفت: در حال حاضر روزانه به‌صورت میانگین 200 گوسفند و 6 تا 8 تُن دام سنگین کشتار می‌شود که این میزان نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است.

حمیدرضا دایی‌دایی رئیس اتحادیه قصابان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با واردات گوشت با ارز نیمایی بازار کنترل‌ شده و میزان خرید گوشت داخلی و کشتار آن کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تهیه دام سهل‌تر شده ولی میزان تقاضا و فروش آن کاهش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: به علت گرمای هوا قاچاقچیان رغبتی برای ارسال دام ندارند چراکه که با گرمای هوا تلفات دام افزایش پیدا می‌کند.

رئیس اتحادیه قصابان قزوین بیان کرد: هم اکنون در بازار قیمت دام زنده بره 30 کیلویی برای هر کیلوگرم 48 تا 50 هزار تومان و بره بیش از 30 کیلوگرم نیز هر کیلو بین 44 تا 45 هزار تومان معامله می‌شود.

وی اضافه کرد: روزانه به‌صورت میانگین 200 گوسفند کشتار می‌شود و این در حالی است که در شش‌ماهه نخست سال گذشته روزانه بین 450 تا 500 گوسفند کشتار می‌شد.

دایی‌دایی با اعلام اینکه دام سنگین نیز کیلویی 34 تا 35 هزار تومان خریدوفروش می‌شود، اعلام کرد: در بازار قزوین روزانه 6 تا 8 تُن دام سنگین کشتار می‌شود و این در حالی است که در شش‌ماهه نخست سال گذشته 18 تا 20 تُن کشتار صورت می‌گرفت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»