مشاوره حقوقی ارزان با الو وکیل

زندگی های پیچیده و مدرن امروزی، ازدحام مشکلات و مسائل گوناگون را نیز با خود به همراه دارد. بسیاری از این مشکلات حقوقی بوده و برای رفع آنها باید دانش کافی داشته باشید. چنانچه در صورت عدم آگاهی لازم، درصدد حل اختلاف و یا مشکل حقوقی خود برآیید، ممکن است دعاوی حقوقی و مسائل و مشکلات بیشتری پیدا کنید. همچنین در خیلی از موارد، وجود هزینه و صرف زمان زیاد، مانع از مراجعه حضوری نزد وکیل می شود و این مسئله به دلیل عدم رسیدگی می تواند مشکلات حقوقی فرد را بیشتر کند.

در این شرایط یکی از مناسب ترین راهکارها، بهره گیری از مرکز مشاوره حقوقی تلفنی الو وکیل است. با تماس تلفنی با مشاوران حقوقی ما، می توانید در هر زمان، مشکلات حقوقی خود را با وکلا و مشاوران حقوقی حرفه ای و متخصص در میان گذاشته و از روش‌های ارائه شده توسط آنها برای رفع مشکلات حقوقی خود استفاده نمایید. در این مرکز می توانید برای انواع مشکلات حقوقی خود تماس گرفته و پس از مشورت با مشاورین حقوقی، آگاهی های لازم را بدست آورید.

از جمله مشاوره های حقوقی این مرکز می توان به مشاوره حقوقی طلاق، ، مشاوره حقوقی خانواده، مشاوره حقوقی چک و سفته، مشاوره حقوقی ثبت شرکت، مشاوره حقوقی نفقه و... اشاره نمود.

مشاوره حقوقی طلاق

یکی از مواردی که زوجین برای آن به وکیل مراجعه می‌کنند، مشاور حقوقی طلاق است. قوانین مربوط به طلاق متعدد بوده و هر کدام با توجه به شرایط، متفاوت است. برای آگاهی از قوانین مربوط به طلاق و رفع مشکلات خود باید برای مشاوره حقوقی طلاق اقدام کنید. برای دسترسی سریع به اطلاعات مورد نیاز می توانید با مشاوره تلفنی از مشاوره وکلای متخصص در این زمینه بهره مند شوید.

مسئله مهریه از معضلاتی است که در امر طلاق بسیار مطرح می شود. در این باره نیز مشاوره حقوقی مهریه باید صورت بگیرد تا فرد با کمک آن بتواند اطلاعات لازم را به دست آورده و در جهت رفع مشکل خود اقدام نماید.
برخی از مشکلات و سوالات رایج:

نحوه‌ی دادخواست اعسار چگونه است؟ در چه صورتی ‌میتوان مهریه زن را نداد؟ آیا به زنی که عدم تمکین کند مهریه تعلق میگیرد؟ در چه صورتی زن می تواند وکالت در حق طلاق بگیرد؟ شروط دوازده گانه برای حق طلاق زن کدامند؟ آیا به زن خیانتکار مهریه تعلق میگیرد؟ اگر خیانت مرد اثبات شود میتوان حق طلاق را گرفت؟

مسئله‌ی نفقه نیز گاهی مشکل‌ساز می‌شود، در برخی موارد نفقه به زن تعلق نمی‌ گیرد که یکی از آنها عدم تمکین است. برای آنکه بدانید در چه صورتی عدم تمکین اثبات می شود یا شرایطی را که عدم تمکین زن را از نفقه بی بهره نمیکند بدانید، نیاز به کسب راهنمایی از یک کارشناس دارید.

قانون حضانت فرزند

از مشکلاتی که در مشاوره حقوقی خانواده مطرح است، حضانت فرزند به خصوص قانون حضانت فرزند دختر است. زمانی که پدر و مادر بر اثر دلایل مختلف از یکدیگر جدا شده و طلاق می گیرند، مسئله حضانت فرزندان پیش می آید. در این شرایط به علت عدم آگاهی درست والدین نسبت به قوانین مربوطه، اختلافات شدید تری میان آنها صورت می‌گیرد. برای جلوگیری از این منظور بهتر است با یک وکیل صحبت کرده و اگر مراجعه حضوری برایتان دشوار است، با مشاوره تلفنی می توانید با صرف هزینه کم و در زمانی کوتاه با وکلا و مشاوران حقوقی و متخصص در این زمینه، صحبت نمایید.

از سؤالات رایج درباره حضانت فرزند:

حضانت فرزند تا چه سنی به مادر تعلق میگیرد؟ آیا به علت اعتیاد پدر میتوان حضانت را گرفت؟ در چه سنی کودک خود میتواند تصمیم بگیرد با کدام والد بماند؟

مشاوره حقوقی خانواده

مشاوره حقوقی خانواده در برگیرنده قوانین مرتبط با خانواده است. با این قوانین که برای مسائل مختلف در خانواده و اعضای آن تدوین شده است، در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید با کمک وکیل و با استناد به آنها در جهت رفع مشکل خود اقدام نمایید. یکی از مشکلات رایج در مشاوره حقوقی خانواده، اختلاف حقوقی و مدنی زن و شوهر است، که بر اساس دلایل گوناگون ایجاد شده و برای حل آگاهانه این اختلافات، بدون نیاز به صرف هزینه های زیاد می توانید با بهره گیری از مشاوره تلفنی، اطلاعات کافی به دست آورده و در جهت رفع مشکلات اقدام کنید.

مشاوره حقوقی ثبت شرکت

از مسائل حقوقی دیگری که در مرکز مشاوره حقوقی توسط وکلا و مشاوران حقوقی انجام می شود، مسائل مربوط به مشاوره حقوقی ثبت شرکت است. این مسئله با توجه به شرایط فرد و نوع شرکت و موارد متعدد دیگر، مراحل و قوانین مربوط به خود را دارد. همچنین موارد دیگری نیز مانند مشاوره حقوقی ثبت برند، مشاوره حقوقی تبدیل شرکت، مشاور حقوقی مالیات شرکت و ... صورت می گیرد.

مشاوره حقوقی ارزان با الو وکیل

برای آنکه اطلاعات و آگاهی لازم از قوانین و مقررات مربوط به مشاوره حقوقی ثبت شرکت یا دیگر موارد مرتبط با آن را به دست آورید، تنها با مشاوره تلفنی می توانید با مشاورین حقوقی صحبت کرده و مشکل خود را برطرف نمایید.

سؤالات رایج:

برای ثبت یک شرکت باید چه مراحلی را طی کرد؟ مدارک لازم برای ثبت شرکت کدامند؟ مزایای اعلام ورشکستگی چه هستند؟

مشاوره حقوقی اسناد تجاری

از دیگر مسائلی که باعث مراجعه افراد زیادی به مراکز مشاوره میشود، مشاوره حقوقی اسناد تجاری است. این نوع مشاوره خود شامل چندین بخش می شود که بر اساس نوع شرایط و مشکل افراد در گروه‌های متفاوتی قرار می‌گیرد. مانند: مشاور حقوقی چک، مشاوره حقوقی سفته، مشاوره حقوقی استرداد چک، مشاوره حقوقی ابطال چک، مشاوره حقوقی برات و...

در هر کدام از این موارد می توانید تنها با تماس تلفنی و در زمانی کوتاه کلیه پاسخ های خود را از مشاورین حقوقی حرفه ای و متخصص به دست آورده و برای حل مشکلات خود اقدام کنید.

همچنین برای رفع تمامی مشکلات و مسائل حقوقی خود، تنها کافی است با تماس تلفنی با مرکز الو وکیل از خدمات این مرکز استفاده کرده و با مشورت با وکلا و مشاورین حقوقی، اقدامات لازم را برای رفع مشکل خود انجام داده و از انواع مشاوره حقوقی بهره مند شوید.