فعالیت سه پایگاه سنجش سلامت در دزفول آغاز شد


فعالیت سه پایگاه سنجش سلامت در دزفول آغاز شد

دزفول-ایرنا- فعالیت سه پایگاه سنجش سلامت روز یکشنبه در دزفول آغاز شد.

به گزارش ایرنا مدیر آموزش و پرورش دزفول روز یکشنبه در آئین افتتاح این پایگاه‌ها در دبستان بوعلی گفت: فعالیت این پایگاه‌ها برای سنجش سلامت نوآموزان شهرستان دزفول جهت ورود به پایه اول دبستان از امروز آغاز شد و تا شهریورماه ادامه دارد.

عبدالمحمد جرجانی افزود: امسال برای نخستین بار در بخش مرکزی دزفول به منظور تسهیل در فرآیند سنجش سلامت و رفاه حال خانواده‌های بخش مرکزی، پایگاه سنجش سلامت در دبستان شایسته شهر شمس آباد راه اندازی شد که روزانه می‌تواند ۲۸ نوآموز را مورد ارزیابی قرار دهد.

وی با پیش بینی سنجش افزون بر هفت هزار نوآموز در پایگاه‌های سلامت دزفول اظهار داشت: امید است با همکاری مسئولان، یک پایگاه سنجش نیز در بخش چغامیش راه اندازی شود.
جرجانی افزود: پایگاه‌های سنجش سلامت نوآموزان در شهرستان دزفول روزانه می‌توانند ۱۱۲ نوآموز را مورد ارزیابی قرار دهند.

مدیر آموزش و پرورش دزفول از خانواده‌ها تقاضا کرد با توجه به ثبت نام دانش آموزان در مدارس، بر اساس کروکی در پایگاه‌های سنجش حضور یابند تا در اسرع وقت نسبت به انجام مراحل سنجش سلامت نوآموزان اقدام شود.

وی گفت: پایگاه سلامت کوی آزادگان در دبستان بوعلی، پایگاه سلامت فرهنگ شهر در دبستان سیادت و پایگاه سلامت شهر شمس آباد دبستان شایسته آماده سنجش نوآموزان دزفولی می‌باشند.

شهرستان دزفول افزون بر ۷۴ هزار دانش آموز دارد.

۷۲۷۸/‏۳۰۲۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا