آموزش ثبت دامنه ir


رسانه کلیک – در صورتی که قصد ثبت یک دامنه را داشته باشید، پسوندهای مختلفی در اختیار شما قرار دارد. در این مطلب آموزش ثبت دامنه ir را مشاهده می کنید. برای ثبت دامنه پسوندهای مختلفی وجود دارد که تعدادی از آن ها، مربوط به کشورهاست. در این مقاله قصد داریم تا شما را ثبت […] نوشته آموزش ثبت دامنه ir اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار شد.

رسانه کلیک – در صورتی که قصد ثبت یک دامنه را داشته باشید، پسوندهای مختلفی در اختیار شما قرار دارد. در این مطلب آموزش ثبت دامنه ir را مشاهده می کنید.

برای ثبت دامنه پسوندهای مختلفی وجود دارد که تعدادی از آن ها، مربوط به کشورهاست. در این مقاله قصد داریم تا شما را ثبت دامنه ir آشنا کنیم.

آموزش ثبت دامنه ir

ابتدا وارد وب سایت nic.ir شوید.

آموزش ثبت دامنه ir

سپس موس را روی نوار آبی رنگ بالای صفحه بکشید و گزینه مشخصه های شناسه را انتخاب کنید.

آموزش ثبت دامنه ir

در صفحه جدید، در پایین صفحه روی لینک زرد رنگ «ساخت شناسه کاربری کلیک کنید.

آموزش ثبت دامنه ir

پنچ گزینه مختلف برای ثبت نام وجود دارد؛ با توجه به نوع کاربری که دارید، یکی از آن ها را انتخاب کرده و روی لینک آبی رنگ «تکمیل فرم و دریافت شناسه» کلیک کنید.

ما در این مثال وارد گزینه شناسه حقیقی می شویم.

آموزش ثبت دامنه ir

در صفحه بعد فرم ظاهر شده را به دقت پر کنید و پس از تکمیل، روی گزینه بازنگری کلیک کنید.

آموزش ثبت دامنه ir

پس از تکمیل فرم، وارد مرحله سوم یعنی بازنگری و امضا خواهید شد. در این مرحله بار دیگر اطلاعات وارد شده را چک کنید و اگر با اطلاعات صحیح تطبیق داشت، در پایین صفحه نام کامل سازنده شناسه و کد امنیتی را وارد کرده و روی لینک «موافقم، دریافت شناسه» کلیک کنید. در صورتی که اطلاعات وارد شده دارای نواقصی بود، روی لینک قرمز رنگ «بازگشت» کلیک کنید تا به مرحله قبل بازگشته و اطلاعات را تصحیح کنید.

آموزش ثبت دامنه ir

پس از تایید اطلاعات وارد شده، شما وارد مرحله چهارم یعنی «ساختن شناسه» می شوید. ورود به این مرحله نشان دهنده ساخته شدن حساب کاربری شماست، پس شما باید به ایمیل خود مراجعه کرده و با استفاده از اطلاعاتی که برایتان ارسال شده، روی لینک «به سیستم وارد شوید» در ایمیل کلیک کنید.

آموزش ثبت دامنه ir

آموزش ثبت دامنه ir

پس از کلیک روی لینک «به سیستم وارد شوید»، وارد صفحه «ورود به سامانه می شوید» که باید اطلاعات درخواستی را وارد کرده تا به حساب کاربری خود ورود کنید.

آموزش ثبت دامنه ir

با ورود به حساب کاربری، باید گذرواژه جدیدی را برای خود انتخاب و پس از وارد کردن آن، روی «نشاندن گذرواژه» کلیک کنید.

آموزش ثبت دامنه ir

پس از جایگزینی گذرواژه جدید، به صفحه ورود به سامانه هدایت می شوید که پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی، وارد سامانه خواهید شد.

آموزش ثبت دامنه ir

به سامانه ثبت وارد شدید.

در این قسمت با لیست دامنه هایی که قبلا خریداری کرده اید، مواجه می شوید.

آموزش ثبت دامنه ir

در صورتی که دامنه ای خریداری نشده، موس را روی نوار آبی رنگ بالای صفحه بکشید تا از گزینه دامنه ها، منویی ظاهر شود و در آن منو گزینه ثبت دامنه را انتخاب کنید.

آموزش ثبت دامنه ir

با کلیک روی ثبت دامنه، وارد صفحه جستجوی دامنه خواهید شد. در این صفحه می بایست نام دامنه ای که قصد ایجاد کردن آن را دارید، وارد کنید و روی لینک بررسی موجود بودن دامنه کلیک کنید تا از تکراری نبودن دامنه مد نظر شما اطمینان حاصل شود.

آموزش ثبت دامنه ir

پس از بررسی و تایید دامنه، روی گزینه بازنگری کلیک کنید تا وارد صفحه نهایی شوید.

آموزش ثبت دامنه ir

پس از تایید مشخصاتتان، موافقت نامه ثبت دامنه را مطالعه کنید و باکس «بله قبول دارم» را تیک بزنید؛ سپس روی گزینه اقدام به ثبت کلیک کنید.

در نهایت به صقحه زیر هدایت می شوید و با انتخاب نوع ارز پرداختی، دامنه را خریداری و روی «بعدی» کلیک کنید.

آموزش ثبت دامنه ir

پس از تکمیل فرآیند خرید، اطلاعات دامنه برایتان ایمیل خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد