افتتاحیه مسابقات فوتسال جام وحدت جلسات قرآن بندر ماهشهر


افتتاحیه مسابقات فوتسال جام وحدت جلسات قرآن بندر ماهشهر

کانون خبرنگاران نبأ ــ مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین دوره مسابقات فوتسال جام وحدت جلسات قرآن بندر ماهشهر صبح امروز، دوم تیرماه برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین دوره مسابقات فوتسال جام وحدت جلسات قرآن بندر ماهشهر صبح امروز، دوم تیرماه در سالن ورزشی مصلی نماز جمعه بندر ماهشهر برگزار شد که در این دوره، ۲۸ تیم در دو رده سنی متولدین ۸۳ و ۸۴ و متولدین ۸۵ و ۸۶ به‌مدت دو هفته به رقابت با هم خواهند پرداخت.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین غبیشاوی، امام جمعه بندر ماهشهر در این مراسم ضمن خوش‌آمد‌گویی، اخلاق در مسابقات را مهم‌ترین موضوع دانست و گفت: از قاریان نوجوان انتظار می‌رود در زمینه ورزش اخلاق و از خود گذشتگی بسیار نشان دهند؛ این مسابقات مفرح و شاد بهانه‌ای برای ایجاد انگیزه و تشویق نوجوانان برای جذب به جلسات قرآن است.
وی با بیان اینکه امیدوارم آشنایی‌ها و دوستی‌هایی که در این مسابقات پدید می‌آید ماندگار باشد، اظهار کرد: به نفرات برتر اخلاق و آقای گل مسابقات در دو رده سنی، سهمیه سفر معنوی مشهد مقدس در تابستان سال جاری اعطا می‌شود.
یادآور می‌شود، طی مراسم امروز، دو تیم جلسه قرآن آل طه شهرک شهید رجایی و جلسه قرآن مسجد رسول اکرم(ص) رده سنی متولدین ۸۵ و ۸۶ با یکدیگر رقابت کردند.
علی‌اصغر ارشدی‌فر
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت