کارگردان بازی Borderlands 3 از مدت زمان داستان آن می‌گوید


کارگردان بازی Borderlands 3 از مدت زمان داستان آن می‌گوید

با توجه به گفته‌های کارگردان نوآوری بازی Borderlands 3 ، به نظر می‌رسد که این عنوان داستانی کامل و پرمحتوا را به بازیکنان ارائه خواهد داد. بازی Borderlands 3 تعداد بسیار زیادی باس فایت خواهد داشت کارگرذان نوآوری بازی Borderlands 3 یعنی «پال سیج»‌ (Paul Sage) در گفت‌وگو با GamesBeat اظهار داشته که این عنوان از محتوای فراوانی برخوردار است. به...

با توجه به گفته‌های کارگردان نوآوری بازی Borderlands 3 ، به نظر می‌رسد که این عنوان داستانی کامل و پرمحتوا را به بازیکنان ارائه خواهد داد.

کارگرذان نوآوری بازی Borderlands 3 یعنی «پال سیج»‌ (Paul Sage) در گفت‌وگو با GamesBeat اظهار داشته که این عنوان از محتوای فراوانی برخوردار است. به گفته‌ی او که پیش‌تر هم به این موضوع اشاره کرده بود، مدت زمان داستان اصلی این بازی 35 ساعت خواهد بود. حال به‌جز این 35 ساعت، Borderlands 3 شامل ماموریت‌ها و فعالیت‌های فرعی و همچنین محتویاتی که در آینده برای آن عرضه خواهد شد می‌شود و این یعنی بازیکنان قرار است برای مدتی طولانی سرگرم دنیای عجیب و جذاب آن شوند.

این بازی دارای محتوای زیادی است. ما به این دنیاهای مختلف می‌رویم. اگر فقط داستان اصلی را طی کنید، 35 ساعت به طول می‌انجامد و این حتی شامل بسیاری از ماموریت‌های فرعی هم نیست. من فکر می‌کنم که در ابتدا بلندپروازی بسیاری وجود داشت.

بازی Borderlands 3 در ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۹ مصادف با ۲۲ شهریور برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پی‌سی (به‌طور انحصاری زمانی بر روی فروشگاه اپیک گیمز) منتشر خواهد شد.

کارگردان بازی Borderlands 3 از مدت زمان داستان آن می‌گوید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی