به گزارش افکارنیوز،

پس از انتشار خبر جدایی احتمالی علیرضا بیرانوند از تیم فوتبال پرسپولیس تهران، نام محمدرشید مظاهری، علیرضا حقیقی و امیرعابدزاده برای جانشینی او مطرح شد که مظاهری به تراکتور پیوست و علیرضا حقیقی نیز درحال حاضر تمرینات اختصاصی انجام می‌دهد.

در ساعات اخیر برخی رسانه‌ها از مذاکرات پرسپولیس با امیر عابدزاده، دروازه‌بان ماریتیمو پرتغال، راه آهن، پرسپولیس و ... خبر دادند که مدیران باشگاه پرسپولیس با عابدزاده، دروازه‌بان لژیونر فوتبال کشورمان را تکذیب کردند.

آن‌ها معتقد هستند علیرضا بیرانوند به عنوان دروازه‌بان شماره یک در این تیم می‌ماند و به همین دلیل سراغ دروازه‌بان دیگری نمی‌روند.

خبر دیگر اینکه با لغو اردوی کانادا، پرسپولیسی‌ها با حضور کادرفنی و بازیکنان جدید ۱۵ تیر راهی ترکیه می‌شوند تا اردوی آماده سازی خود را برگزار کنند. ابتدا قرار بود یاران سید جلال حسینی راهی قاره آمریکا و کشور کانادا شوند و مجوز‌های ابتدایی نیز برای این سفر صادر شده بود، اما در ادامه مشکلاتی بوجود آمد که سبب شد این اردو لغو شود.

بیشتر تیم‌های لیگ برتری ایران، اردوی آماده سازی شان را در ترکیه برگزار خواهند کرد تا آماده شروع جدید لیگ شوند.

لازم به ذکر است، پرسپولیسی‌ها در حالی که تیم‌های رقیب در حال جذب بازیکنان متعدد هستند، تنها فرشاد احمدزاده را با قرارداد ۳ ساله به خدمت گرفتند و تلاش می‌کنند تا ۳-۴ بازیکن دیگر هم جذب کنند.