آموزش ساخت GIF با واتس اپ


رسانه کلیک – توسط اپلیکیشن واتس اپ می توانید در تلفن هوشمند خود ویدیوها را به فایل های تصویری متحرک تبدیل کنید. برای ساخت GIF با واتس اپ ادامه مطلب را بخوانید. این روزها فایل های تصویری متحرک GIF میان کاربران بسیار محبوب هستند و افراد زیادی از آن ها در پیام رسان ها استفاده […] نوشته آموزش ساخت GIF با واتس اپ اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار شد.

رسانه کلیک – توسط اپلیکیشن واتس اپ می توانید در تلفن هوشمند خود ویدیوها را به فایل های تصویری متحرک تبدیل کنید. برای ساخت GIF با واتس اپ ادامه مطلب را بخوانید.

این روزها فایل های تصویری متحرک GIF میان کاربران بسیار محبوب هستند و افراد زیادی از آن ها در پیام رسان ها استفاده می کنند. تا پیش از این ساخت فایل های گیف نیازمند اپلیکیشن های مخصوص آن بود و افراد می بایست به طور حرفه ای برای این کار اقدام می کردند. اما اکنون به لطف قابلیت جدید واتس اپ، این امکان به کاربران داده شده تا بدون ابزار خاصی بتوانند برای ساخت GIF اقدام کند. البته در این روش شما تنها قادر به تبدیل فرمت فایل های ویدیویی به GIF هستید و اگر بخواهید با چسباندن تصاویر به هم فایل تصویری متحرک بسازید، باید از اپلیکیشن های مخصوص در این زمینه استفاده کنید (چگونه برای چت های خود در واتس اپ رمز قرار دهیم؟).

برای ساخت GIF با واتس اپ مراحل توضیح داده شده در ادامه را به ترتیب دنبال کنید (چگونه با واتس اپ تماس تصویری گروهی بگیریم؟).

نسخه جدید واتس اپ را با توجه به دستگاه خود از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید. برنامه را اجرا کنید. صفحه چت فرد مورد نظر را باز کنید. روی آیکون ارسال فایل کلیک کنید.

آموزش ساخت GIF با واتس اپ

گزینه Gallery را برگزینید.

آموزش ساخت GIF با واتس اپ

ویدیوی مورد نظر خود را برای تبدیل به فایل GIF انتخاب کنید. پیش از ارسال روی آیکون GIF که در تصویر پایین مشخص شده کلیک کنید.

آموزش ساخت GIF با واتس اپ

در آخر برای ارسال فایل به صورت GIF آیکون ارسال را لمس کنید.

آموزش ساخت GIF با واتس اپ

با طی این مراحل ویدیوی شما به صورت فایل تصویری متحرک GIF در واتس اپ ارسال خواهد شد. امکان اشتراک گذاری این فایل متحرک توسط پیام رسان های دیگر و یا برنامه های ارسال فایل مانند Shareit وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی