نرخ های جدید خطوط اتوبوسرانی زنجان تعیین شد


نرخ های جدید خطوط اتوبوسرانی زنجان تعیین شد

زنجان ایرنا - معاون سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: با اصلاح خطوط اتوبوسرانی شهر، نرخ های جدید جابجایی مسافران از طریق این ناوگان در مسیرهای مختلف به تصویب رسید.

محمدرضا نوری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بابیان اینکه در طرح جدید خطوط اتوبوسرانی، مسافران بر اساس مسیرهای مختلفی که از آن جابجا می شوند کرایه پرداخت خواهند کرد، اظهار داشت: بر این اساس مسافرانی که از مسیر شهرک‌های غربی زنجان شامل شهر آرا، کوی ثمین، کوی فرهنگ و اسلام آباد سوار اتوبوس و در پایانه سبزه میدان پیاده می‌شوند با کارتهای شهری مبلغ ۶۰۰ تومان و به صورت نقدی یک هزار تومان پرداخت خواهند کرد.

وی افزود: برای مسافران اتوبوس های مسیر شهرک های شرقی شامل پونک، گلشهر کاظمیه، اندیشه، کوی شهریار، بهارستان و انصاریه تا پایانه بلوار آزادی، نرخ‌های کارتی و نقدی به ترتیب ۵۰۰ تومان و ۸۰۰ تومان تعیین شده است.

وی اضافه کرد: مسافرانی که از شهرک‌های امیرکبیر، کوی قائم، شهرک کارمندان و الهیه تا پایانه جدید واقع در میدان ارتش جابجا خواهند شد، نرخ‌های ۵۰۰ تومان و ۸۰۰ تومان را به ترتیب با کارت و نقدی پرداخت خواهند کرد و علاوه بر آن برای خط ویژه از میدان ارتش تا بلوار آزادی نرخ ها با کارت و نقدی به ترتیب ۳۰۰ و ۵۰۰ تومان است.

معاون سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان با بیان اینکه مسافران شهرک‌های غربی و شمالی زنجان نیز برای تردد از خطوط ویژه استفاده خواهند کرد، خاطرنشان کرد: این نرخ‌ها، کارشناسی و بر مبتنی بر شاخص‌هایی تعیین شده است.

به گفته وی، طبق برنامه ریزی انجام شده اجرای طرح جدید خطوط اتوبوسرانی از روز ‏سه‬ شنبه /چهارم تیر/ ‏‬ در شهر زنجان آغاز می‌شود که به کاهش بار ترافیکی کمک خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، شهر زنجان به عنوان مرکز استان ۴۲۰ هزار نفر جمعیت و سه منطقه شهرداری دارد.

۹۶۴۶/‏۶۰۸۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خانواده

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا