اجرای برنامه «قرار هشتم بچه‌های مسجد» در کانون‌های مساجد یزد


اجرای برنامه «قرار هشتم بچه‌های مسجد» در کانون‌های مساجد یزد

حجت‌الاسلام مصطفی گرجی از برگزاری ویژه‌برنامه «قرار هشتم بچه‌های مسجد» همزمان با دهه کرامت در کانون‌های مساجد استان یزد خبر داد و گفت: خدمات رایگان اجتماعی، فرهنگی و آ‌موزشی در این برنامه ارائه می‌شود.

حجت الاسلام«مصطفی گرجی» در گفت و گو با خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از برگزاری ویژه برنامه های «قرار هشتم بچه های مسجد» همزمان با دهه کرامت خبر داد و اظهار کرد: این برنامه در هشتمین روز هر ماه در سطح مساجد اجرا و بر اساس آن، خدمات رایگان اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و هنری به علاقمندان ارایه می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد تصریح کرد: برگزاری شب شعر رضوی، اجرای سرود خیابانی با موضوع دهه کرامت و امام رضا (ع)، برپایی جشن و اجتماع دختران آفتاب، برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید و سخنرانی «۱۰ شب، ۱۰ مسجد» با موضوع سبک زندگی رضوی همزمان با دهه کرامت برای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد پیش بینی شده است.

وی با اشاره به پیشینیه مذهبی مردم یزد خاطرنشان کرد: برنامه نشاط معنوی همراه با سلسله جشن های جشنواره زیر سایه خورشید، اجتماع دختران آفتاب همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، شب شعر رضوی، اجرای سرود خیابانی با موضوع دهه کرامت و امام رضا(ع) در دارالعباده ایران برگزار می شود.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق