فیلم دارک فینکس از پرده سینماها پایین کشیده شد!


رسانه کلیک – فیلم دارک فینکس فروش بسیار ضعیفی در باکس آفیس دارد. این موضوع باعث شده بسیاری از سینماها اکران آن را متوقف کنند. تنها سه هفته از شروع اکران فیلم Dark Phoenix می گذرد؛ با این حال جدیدترین قسمت از فرانچایز ایکس من از پرده سینماها پایین کشیده می شود. بر اساس اعلام .Exhibitor […] نوشته فیلم دارک فینکس از پرده سینماها پایین کشیده شد!...

رسانه کلیک – فیلم دارک فینکس فروش بسیار ضعیفی در باکس آفیس دارد. این موضوع باعث شده بسیاری از سینماها اکران آن را متوقف کنند.

تنها سه هفته از شروع اکران فیلم Dark Phoenix می گذرد؛ با این حال جدیدترین قسمت از فرانچایز ایکس من از پرده سینماها پایین کشیده می شود. بر اساس اعلام .Exhibitor Relations Co در توییتر، در این هفته 1667 سینما اکران فیلم دارک فینکس را متوقف می کنند. میزان سینماهایی که این فیلم را اکران می کنند، 44 درصد کاهش پیدا می کند.

در حالی که این فیلم توانست در اولین آخر هفته ای که اکران شد به مقام دوم باکس آفیس دست پیدا کند، همچنان فروش ضعیفی دارد. این فیلم در افتتاحیه خود در بازار خانگی فروشی برابر با 32.8 میلیون دلار داشت (عملکرد بسیار ضعیف فیلم دارک فینکس در افتتاحیه). در هفته دوم اکران، شاهد کاهش فروش قابل ملاحظه آن بودیم (فروش ضعیف فیلم دارک فینکس در باکس آفیس ادامه دارد).

فیلم دارک فینکس از پرده سینماها پایین کشیده شد!

هم اکنون مجموع فروش خانگی این فیلم به 60 میلیون دلار رسیده و در بازارهای خارجی نیز فروشی برابر با 172.8 میلیون دلار را تجربه کرده است. در مجموع فروش جهانی این فیلم برابر با 233 میلیون دلار است. این میزان فروش یک شکست بزرگ برای فاکس محسوب می شود. شاید جالب باشد بدانید که بودجه ساخت این فیلم برابر با 200 میلیون دلار بوده که البته هزینه های پخش و بازاریابی آن را باید جداگانه حساب کرد. با توجه به این موارد، فیلم Dark Phoenix سودی برای شرکت فاکس نداشته است.

کارگردانی این فیلم پرهزینه بر عهده سیمون کینبرگ بوده است. در فیلم Dark Phoenix بازیگرانی مانند سوفی ترنر، جسیکا چستین، جنیفر لارنس، جیمز مک‌آووی، مایکل فاسبندر و نیکلاس هولت به ایفای نقش پرداخته اند. بد نیست بدانید که کارگردان این فیلم خود را دلیل فروش ضعیف آن در باکس آفیس می داند.

Source: cbr

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن