بی میلی نوزاد به غذا، راه حل


بی میلی نوزاد به غذا، راه حل

پسرم نه ماشه خیلی کم می خوابه بی تابی زیاد می کنه کف دست و پاش یهو کامل سفید می شه تمایلی به غذا خوردن نشون نمی ده برای برطرف کردنشون چی کار می تونم بکنم؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام. من یه پسر نه ماه دارم. خیلی کم می خوابه. مدتیه بی تابی زیاد می کنه. کف دست و پاش یهو کامل سفید می شه. اصلا تمایلی به غذا خوردن نشون نمی ده. البته به دلیل رفلاکس از شیر bebelac AR واسش استفاده می کنم. چند روز پیش به تجویز دکتر شیر bebelac 2 بهش دادم که متاسفانه از بینیش دفع می شد. بنابراین دوباره شروع کردم همون شیر قبلی بهش دادم. چکاپ کامل انجام دادم واسش که فقط مقداری کم خونی نشون داده بود. قطره آهن و مولتی ویتامین هم استفاده می کنه. لطفا علت این موارد رو بهم بگید و این که برای برطرف کردنشون چی کار می تونم بکنم؟ با تشکر.

پاسخ دکتر علی اصغر حلیمی، متخصص اطفال:
بچه ها از حدود نه ماه تا چهارده ماه اضطراب جدایی از مادر در خواب را دارند. بنابراین شب ها دیر به خواب می روند یا در خواب نق می زنند یا زود از خواب بیدار می شوند. در این مواقع شما باید تماس خود را با فرزندتان افزایش دهید.به طور مکرر شیردهی داشته باشید و یا این که تماس بدنی خود را افزایش دهید. دست به سر و صورتش بکشید. انجام این کارها اضطراب را در بچه کم تر می کند و باعث می شود به خواب برود. به طور کلی جای نگرانی وجود ندارد. اما باید از نداشتن بیماری هایی مثل عفونت ادراری یا رفلاکس بچه اطمینان پیدا کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش