آغاز طرح «هجرت 3» با حضور دو هزار دانش‌آموز سیستان و بلوچستانی


آغاز طرح «هجرت 3» با حضور دو هزار دانش‌آموز سیستان و بلوچستانی

گروه اجتماعی ــ سرپرست اداره اطلاع‌رسانی اداره‌کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از آغاز طرح «هجرت 3» با حضور بیش از دو هزار دانش‌آموز از امروز در سیستان و بلوچستان خبر داد.

آغاز طرح «هجرت 3» با حضور دو هزار دانش‌آموز سیستان و بلوچستانی

محمدرضا طاهری‌نسب، سرپرست اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان‌ در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: طرح «هجرت 3» از امروز، سه‌شنبه، 4 تیرماه با شرکت بیش از دو هزار دانش‌آموز در استان آغاز شد.
وی با بیان اینکه این طرح هر ساله با همکاری آموزش و پرورش، بسیج سازندگی و اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس برگزار می‌شود، افزود: امسال ۲۰۰ پایگاه در سطح استان مجری این طرح هستند.
سرپرست اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان هدف از اجرای این طرح را استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانش‌آموزان وغنی‌سازی اوقات فراغت آنان در فصل تابستان دانست و اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های طرح هجرت ۳، تقویت روحیه نشاط، تعاون و همکاری و کمک به بهسازی مدارس است که برای استفاده دانش‌آموزان در آینده نیز مفید خواهد بود.
وی بیان کرد: در کنار کارهای مرمت و نوسازی که توسط دانش‌آموزان در مدارس انجام می‌شود، برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و اردویی نیز برای آنان برنامه‌ریزی شده است.
طاهری‌نسب با اشاره به اینکه حفظ روحیه بسیجی شرط لازم برای فعالیت در عرصه‌های سازندگی است، گفت: طرح هجرت زمینه کار گروهی هدفمند و با نشاط را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !