دانشگاه تبریز برای نهاد کتابخانه های عمومی کشور طرح پژوهشی اجرا می کند


دانشگاه تبریز برای نهاد کتابخانه های عمومی کشور طرح پژوهشی اجرا می کند

تبریز - ایرنا - عضو هیات علمی گروه علم اطلاعات و دانش‌ شناسی علمی دانشگاه تبریز به اجرای طرح های پژوهشی نهاد کتابخانه های عمومی کشور با همکاری اعضای هیات علمی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: در این راستا 2 طرح پژوهشی هفته آینده ارایه می شود.

دکتر هاشم عطاپور روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: طرح پژوهشی «سنجش نیاز اطلاعاتی اجتماعات محلی آذری» از سوی وی و طرح پژوهشی «طراحی و تدوین دوره‌های آموزش کاربران کتابخانه‌های عمومی ایران همراه با طرح کسب و کار و راهکار تأمین مالی هر دوره» از سوی دکتر کیومرث تقی‌پور، عضو هیأت علمی گروه علوم تربیتی ارائه می‌شود.

وی گفت: این دو طرح پژوهشی به ترتیب در روزهای نهم و دهم تیرماه جاری از ساعت ۱۲ تا ۱۳.۱۵ در محل تالار تربیت ساختمان شماره ۲ علوم تربیتی ارائه می‌شوند.

عطاپور افزود: در راستای عمل به تعهدات دانشگاه تبریز در این قرارداد، برگزاری جلسه افتتاحیه این طرح‌ها به منظور تبیین مسأله، اهداف، روش، نتایج و خروجی‌های مورد انتظار، همچنین هم افزایی با صاحبنظران، ذی نفعان و دست اندرکاران طرح پژوهشی و تسهیل ارتباط و اطلاع رسانی ضروری است.

دانشگاه تبریز دارای ۲۱ دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی، اقتصاد، مدیریت و بازرگانی، الهیات و علوم اسلامی، جغرافیا و برنامه ریزی، حقوق وعلوم اجتماعی، تربیت بدنی و علوم ورزشی، علوم تربیتی و روانشناسی، مهندسی برق و کامپیوتر، مهندسی شیمی و نفت، مهندسی عمران، مهندسی فناوری‌های نوین، مهندسی مکانیک، شیمی، علوم ریاضی، علوم طبیعی، فیزیک، کشاورزی و دامپزشکی است.
این دانشگاه بیش از ۸۰۰ عضو هیأت علمی، ۲۴ هزار دانشجو و یکهزار نیروی اداری دارد ودر حال حاضر در ۲۰۹ رشته دکتری تخصصی، ۳۲۲ رشته کارشناسی ارشد، ۱۶۴ رشته کارشناسی و ۴ رشته کاردانی نیروی انسانی ماهر و متخصص تربیت می‌کند.

۳۰۷۷/ ۳۰۷۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...