بررسی مشکلات مردم قزوین


بررسی مشکلات مردم قزوین

قزوین - ایرنا - مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین گفت: مشکلات مردم قزوین در نشستی با حضور فرماندار این شهرستان مرودبرررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای رفع آنها صادر شد.

معصومه مرادیان بعد از ظهر سه شنبه پس از حضور در دفتر فرماندار شهر قزوین و مشاهده ملاقات مردمی به خبرنگار ایرنا گفت: ضرورت تعمیر جاده منتهی به دریاچه اوان در منطقه الموت، مشکلات ساکنان اسماعیل آباد به علت نبود فاضلاب مناسب، کمبود آب در برخی از روستاهای طارم سفلی و نبود راه‌های مناسب روستایی در شیداصفهان از عمده مواردی بود که از سوی روستاییان مطرح شد.

وی اظهار داشت: بخشی از مشکلات مطرح شده در این ملاقات مردمی به تاکسیرانان شهر قزوین تعلق داشت که به علت حضور تاکسی‌های اینترنتی و مسافربران شخصی معیشت آنها با مشکلاتی مواجه شده بود و برخی نیز خواهان تسهیلات کم بهره بودند تا بتوانند خودروهای فرسوده را تعمیر و مورد بازسازی قرار دهند.

وی با بیان اینکه بررسی و حل این مشکلات در دستو کار دستگاههای اجرایی قرار گرفت، اظهار داشت: ملاقات مردمی و چهره به چهره مسئولان به رفع هرچه سریع‌تر مشکلات کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه شنیدن مشکلات مردم و اقدام برای رفع آن رضایت عمومی را افزایش می‌دهد: گفت: به طور حتم در ملاقات مردمی با مسئولان، سطح تعاملات و شناخت مشکلات از سوی مدیران افزایش یافته و راهکارهایی خارج از روند بروکراسی (کاغذ بازی) در دستور کار قرار می‌گیرد که همه اینجا منجر به افزایش رضایت عمومی است.

مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین یادآور شد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به روزهایی که ملاقات مردمی صورت می‌گیرد، اهتمام داشته و در راستای هرچه سریع‌تر مشکلات اقدام کنند.

۶۰۱۲*۹۹۲۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاست خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارتباط مستقیم سلامت جنسی با میزان خواب روزانه