بازی های جنسی با همسر و ایجاد تنوع در رابطه زناشویی


بازی های جنسی با همسر و ایجاد تنوع در رابطه زناشویی

بازی های جنسی با همسر می‌توانند رابطه زناشویی شما را از یکنواختی و سردی نجات دهند. بازی جرات یا حقیقت،‌ بازی با تاس یا نزدیکی با چشمان بسته همه راه‌هایی هستند که شب‌های جذاب‌تری را برای شما به ارمغان می‌آورند.

سرویس زناشویی - روابط زناشویی بعد از مدتی ممکن است حرارت خود را از دست بدهند و روابط جنسی رو به یکنواختی گرایش پیدا کنند. برای ایجاد تنوع و حفظ جذابیت هم‌آغوشی با همسر، خوب است روش‌های جدیدی را در اتاق خواب امتحان کنید. بازی های جنسی با همسر یکی از راه‌هایی است که می‌تواند شب‌های هم‌خوابیتان جذاب و غیرقابل پیش‌بینی کند. در این مطلب سعی شده روش انجام چند بازی جنسی به شما آموزش دهد تا بتوانید لذت بیشتری از رابطه جنسی‌تان ببرید.
 

بازی های جنسی با همسر

۱. جرات یا حقیقت؟

بازی جرات یا حقیقت با همسر خدمت زیادی به روابط زناشویی می‌کند. با انتخاب «حقیقت» می‌توانید یکدیگر را بیشتر بشناسید، مثل: «یکی از فانتزی‌های جنسیت رو بگو» و با جرات نیز می‌توانید بدون شرمساری از همسرتان بخواهید کمی متفاوت عمل کند، برای مثال: «از تو می‌خوام برای من برقصی».
پیش از شروع بازی در مورد مرز‌ها و هنجار‌ها به توافق برسید. همچنین می‌توانید یک کلمه را انتخاب کنید که با گفتن آن توسط یک نفر از شما، بازی متوقف شود. در این بازی تقریبا هیچ حد و مرزی وجود ندارد، چون هریک می‌توانید به طریق مختلفی همسرتان را به چالش بکشید. پس ابتدا حدود را تعیین کنید.
 

۲. شروع و توقف

کمی با تمایلات خود بازی کنید. یک زنگ هشدار روی تلفن همراه‌تان برای مدت زمان کوتاهی مثلا چهار دقیقه تنظیم کنید و فعالیت جنسی خود را مانند بوسیدن، دخول، ماساژ و ... انجام دهید تا زمان شما به پایان برسد. سپس جای خود را با همسرتان عوض کنید و این‌بار او به شما لذت بدهد تا اینکه زنگ هشدار به صدا درآید.
 

۳. بازی با کارت و تاس

هر کدام از شما، روی چند کارت، فانتزی‌ها یا سناریو‌های جنسی مورد علاقه‌تان را یادداشت کنید و روی آن‌ها را شماره‌گذاری نمایید. سپس به نوبت تاس بیاندازید و از طرف مقابل بخواهید تا عمل روی کارت را برای شما انجام دهد. همچنین می‌توانید روی وجه‌های مختلف یک تاس،‌ مکان‌ها،‌ پوزیشن‌ها یا کارهای خاصی را بنویسید و با انداختن تاس تعیین کنید که چه کاری و چگونه باید در آن شب انجام شود.
 
بازی های جنسی با همسر و ایجاد تنوع در رابطه زناشویی

بیشتر بخوانید: آشنایی با بهترین حالات جنسی در رابطه زناشویی

۴. لمس کردن ممنوع

یکی از بازی های جنسی با همسر که توسط درمانگران توصیه می‌شود بازی «لمس کردن ممنوع» است. در این بازی هر یک از شما باید دست خود را در نزدیکی بدن همسرش حرکت دهد. در این بازی هرگز نباید همسر خود را لمس کنید. حالا او باید بتواند براساس گرمایی که روی بدن خود حس می‌کند به شما بگوید که دستتان در کجاست. هرکس که اشتبا‌ها دیگری را لمس کند باید همان نقطه را ببوسد.
 

۵. حدس کلمات

به نوبت هرکدام یک کلمه (ترجیحا کلمات جذاب و جنسی) در ذهن آماده کنید و از همسر خود بخواهید حدس بزند به چه چیز فکر می‌کنید. هر کدام از شما که در این بازی امتیاز کسب کند، طرف مقابل باید یک تکه از لباس خود را کم کند.
این بازی به شیوه دیگری نیز انجام می‌شود. در این روش به نوبت یک عضو از بدن را در ذهن خود تجسم کنید. حالا همسر شما باید سعی کند با بوسیدن نقاط مختلف بدنتان حدس بزند که شما به چه چیز فکر می‌کنید. اگر به سراغ ناحیه درستی رفت به او بگویید و بعد جای خود را با او عوض کنید.
 
بازی های جنسی با همسر و ایجاد تنوع در رابطه زناشویی

بیشتر بخوانید: هفت عمل شیطنت‌آمیز برای بهبود رابطه جنسی

۶. مسابقه پوزیشن‌های جنسی

در هر نوبت آمیزش ببینید که هر بار در چند پوزیشن جنسی می‌توانید عمل کنید. این کار روشی عالی برای ایجاد تنوع در رابطه جنسی و البته طولانی کردن مقاربت است. هر بار یک رکورد تازه ثبت کنید و بار بعد سعی کنید آن را ارتقاء دهید.
 

۷. انداختن توپ در لیوان

تعدادی لیوان پلاستیکی و توپ پینگ‌پونگ تهیه کنید و لیوان‌ها را در دو طرف یک میز بچینید. در مقابل هم قرار بگیرید و سعی کنید توپ‌های‌تان را به داخل لیوان‌ها بیندازید. هرکس که موفق شود توپی را گل کند، طرف مقابل باید یک تکه از لباس خود را کم کند. در نهایت برنده می‌تواند یک درخواست داشته باشد.


۸. یک قدم بردار

برهنه روی تخت دراز بکشید و از همسر خود بخواهید کنار در بایستد. سپس شروع به سوال پرسیدن کنید، مکان سفر مورد علاقه من کجاست؟ پوزیشن مورد علاقه من کدام است؟ چه رنگی را دوست دارم؟ و غیره. با هر جواب درست به او بگویید یک قدم بیشتر به شما نزدیک شود. زمانی که او به شما برسد، هر دو به اندازه کافی برانگیخته هستید و البته همسرتان اطلاعات خوبی درمورد شما بدست آورده است.
 

۹. عشق ممنوعه

یکی از مزایای بازی‌های جنسی هیجان انگیز کردن وقایع است. یک تایمر را روی هفت دقیقه تنظیم کنید و با همسرتان به داخل کمد دیواری بروید و شروع به عشق بازی کنید. تایمر و فضای تاریک داخل کمد در شما احساس هیجان جدیدی ایجاد خواهد کرد، شبیه به اینکه کاری ممنوعه را انجام می‌دهید.
 

۱۰. جرات یا جرات

بازی جرات یا حقیقت را به یاد دارید؟ خب اینبار می‌توانید قسمت حقیقت را حذف کنید و برای یکدیگر دستوراتی صادر کنید: «۲۰ دقیقه بدون اینکه از دستهایت استفاده کنید مرا ببوس»، «هر روز یکبار برایم پیامک جنسی و عاشقانه ارسال کن» و ....
 

۱۱. بازی آینه

در مقابل هم بنشینید. یکی از شما باید کاری مانند بوسیدن، لمس کردن یا لیسیدن قسمتی از بدن طرف مقابل را انجام دهد. همزمان او نیز باید هرکار که شما می‌کنید را تکرار کند. این بازی جنسی علاوه بر ایجاد تنوع، روش خوبی برای نشان دادن نیاز‌های و خواسته‌های جنسی است.
 
بازی های جنسی با همسر و ایجاد تنوع در رابطه زناشویی
 

۱۲. بستن چشم‌ها

چشم‌های همسر خود را ببندید و شروع به عشق بازی با او کنید. در این صورت او نمی‌تواند حرکات شما را حدس بزند و در ذهن شروع به خیالبافی می‌کند. این کار به برانگیختگی بیشتر او بسیار کمک می‌کند.
 

سخن آخر

پس از پایان بازی های جنسی با همسر، در مورد آن صحبت کنید. صحبت کردن درباره تجربه جنسی که با یکدیگر داشتید صمیمیت میان شما را افزایش می‌دهد و شما را هرچه بیشتر برای دفعات بعدی تشویق می‌کند. از یکدیگر بابت شرکت در بازی و همکاری تشکر کنید و برای هم از جذاب‌ترین لحظه‌های رابطه تعریف کنید.

برگرفته از: cosmopolitan
 

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق