رونق تولید مهمترین هدف برپایی نمایشگاه پوشش ایرانی اسلامی در مازندران است


رونق تولید مهمترین هدف برپایی نمایشگاه پوشش ایرانی اسلامی در مازندران است

قاسمی طوسی گفت: رونق تولید با توجه به منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) که اقشار متوسط جامعه، لباس خویش را با قیمت مناسب دریافت کنند از اهداف برپایی نمایشگاه پوشش ایرانی اسلامی با عنوان «پارسی پوش» در مازندران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری، «سمیه قاسمی طوسی»، شامگاه امروز (سه شنبه 4 تیرماه) در آیین افتتاحیه نمایشگاه پوشش ایرانی اسلامی با عنوان «پارسی پوش»، در نمایشگاه بین المللی مازندران واقع در جنب پل تلار قائمشهر گفت: امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، اولویت را به سلامت جسم و روان خانواده ها می دهد.

مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری مازندران اظهار کرد: برگزاری کارگاه ها و همایش های اینچنینی که زنان و مادران در صنوف مختلف، دغدغه دارند از مواردی به شمار می آید که این دفتر به آن، یاری و کمک می رساند.

قاسمی طوسی بیان کرد: دفتر بانوان و خانواده استانداری مازندران از طرح های خلاقانه و مبتکرانه و موارد مورد نیاز حمایت می کند که برپایی نمایشگاه مد و لباس یکی از آن موارد است که مورد توجه استانداری قرار گرفت.

وی ابراز کرد: دغدغه ای که امروز خانواده ها دارند و همچنین متدینین جامعه و بانوانی که حجاب چادر را انتخاب نمی کنند اما علاقه مند به پوشش مناسب هستند، موجب شد تا از برندهای معتبر کشور و تولیدکنندگان داخلی جهت برپایی این نمایشگاه، استفاده شود.

این مسوول ابراز کرد: بنا بر منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) که دغدغه تولید و رونق را دارند یکی از موارد مهم دیگر دائر کردن این نمایشگاه است.

قاسمی طوسی گفت: تبلیغات محیطی، رسانه های مجازی و مکتوب در اطلاع رسانی و آگاه کردن مردم به این نمایشگاه بسیار، نقش داشتند و دارند.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه در 40 غرفه نظیر کارگاه دوخت رایگان چادر، طراحی و دوخت و جواهردوزی و چاپ بر لباس، دوخت مانتوی اسلامی با هزینه 30 هزار تومان، کافه گپ، نوابغ قرآنی زیر 12 سال، مهد کودک، دوخت چادر، تست سلامت رایگان، آتلیه با عنوان «چهره خود را با حجاب معطر کنیم»، نذر حجاب جهت تعویض چادرهای کهنه با جدید، گفتگو درباره موضوعات جامعه و ... با تولید کنندگانی از اصفهان، مشهد، قم و کرج دائر شد.

قاسمی طوسی، رونق تولید با توجه به منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) که اقشار متوسط جامعه، لباس خویش را با قیمت مناسب دریافت کنند را از اهداف برپایی این نمایشگاه برشمرد.

به گزارش شبستان، نمایشگاه پوشش ایرانی اسلامی با عنوان «پارسی پوش» از ساعت 23-17 پذیرای علاقه مندان جهت بازید و خرید، است.

پایان پیام/86

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس