آزمون شفاهی اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن مردادماه در کردستان برگزار می‌شود


آزمون شفاهی اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن مردادماه در کردستان برگزار می‌شود

گروه فعالیت های قرآنی- رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری آزمون شفاهی اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم نیمه دوم مردادماه سال جاری در استان خبر داد.

آزمون شفاهی اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن مردادماه در کردستان برگزار می‌شود

ناصر علیپور، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از اعلام نتایج آزمون کتبی چهاردهمین دوره اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم خبر داد و اظهار کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند نتایج آزمون را از طریق سایت تلاوت دریافت کنند.
وی افزود: 58 نفر از حفاظ قرآن استان کردستان در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم شرکت کرده بودند که تنها کسانی که حائز امتیاز لازم شوند جواز حضور در آزمون شفاهی را دارند.
رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم در سه رشته 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل برگزار خواهد شد.
وی عنوان کرد: حفاظ برای ادامه راه باید علوم و فنون قرآنی را نیز فرا بگیرند و در تجوید و صوت و لحن عملکرد آنها نیز مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
علیپور یاداور شد: افرادی که ده جز شرکت می کنند، واجد مدرک درجه پنج که معادل و هم تراز دیپلم، کسانی که در ۲۰ جز شرکت کرده و واجد شرایط حد نصاب شوند مدرک درجه ۴ که معادل فوق دیپلم خواهد بود، کسانی که بخواهند در حفظ کل قرآن شرکت کنند و حدنصاب لازم را کسب کنند، مدرک درجه ۳ معادل کارشناسی را خواهند داشت و کسانی که نصاب بالاتری را کسب کنند، مدرک درجه ۲ خواهند گرفت که معادل فوق لیسانس خواهد بود.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«خشونت در خونم بود»؛ داستان تنها زنی که عضو یاکوزای ژاپن شد