فراخوان کارگاه‌های تربیت مربی مدرسه قرآن و عترت(ع) دانشگاه تهران


فراخوان کارگاه‌های تربیت مربی مدرسه قرآن و عترت(ع) دانشگاه تهران

فراخوان کارگاه‌های تربیت مربی ویژه علاقه‌مندان به مباحثی همچون رشد و خانواده از سوی مدرسه دانشجویی قرآن و عترت(ع) دانشگاه تهران اعلام شد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: مدرسه دانشجویی قرآن و عترت(ع) دانشگاه تهران اقدام به برگزاری کارگاه‌های تربیت مربی در بخش‌های مختلف کرده است.

کارگاه تربیت مربیان ارتباط مؤثر ویژه علاقه‌مندان به مباحث رشد و خانواده و تدریس مباحث همکلامی، همفکری و همدلی به مادران در حوزه روابط خانواده در مدارس منطقه ۱۴، مساجد، مراکز فرهنگی، بیوت نورانی و .... است.

این کارگاه‌های آموزشی از ۱۰ تیرماه، روزهای دوشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ به نشانی بلوار کشاورز، خیابان ۱۶ آذر، پلاک ۲۵، طبقه دوم، مدرسه اهل‌بیت(ع) برگزار می‌شود. علاقه‌مندان تا ۱۰ تیرماه، فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام در این دوره‌ها اقدام کنند، حضور در این دوره مشروط به شرکت در مصاحبه نهایی جهت تأیید توان علمی و بیانی مربیان است.

همچنین کارگاه‌های تربیت مربی ویژه علاقه‌مندان به تدریس مهارت‌های زندگی به بانوان در حوزه مهارت‌های زندگی در مدارس منطقه ۱۴، مساجد، مراکز فرهنگی و بیوت نورانی برگزار می‌شود.

این کارگاه‌ها نیز از ۹ تیرماه، طی روزهای روزهای یکشنبه، از ساعت ۱۱ تا ۱۳ برگزار و فرصت ثبت‌نام نیز تا هشتم تیرماه، اعلام شده است.

کارگاه تربیت مربیان حسن گزینی ویژه علاقه‌مندان به تدریس مهارت‌های تعامل و تدریس به نوجوانان در مدارس منطقه ۱۴، مساجد، مراکز فرهنگی، بیوت نورانی، طرح فهم قرآن در دبستان و .... نیز از ۱۶ تیرماه، روزهای یکشنبه، از ساعت ۸ تا ۱۰:۳۰ برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارگاه‌های اشاره شده می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی مدرسه اهل‌بیت(ع) به نشانی www.AhlebaytSchool.ir مراجعه کنند.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی