کودکان و نوجوانان سرمایه های اصلی فرهنگی جامعه هستند


کودکان و نوجوانان سرمایه های اصلی فرهنگی جامعه هستند

حجت الاسلام شکری با تاکید بر لزوم همراهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با کانون های فرهنگی هنری مساجد، گفت: کودکان و نوجوانان سرمایه های اصلی فرهنگی جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» طی دیدار با مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان البرز که با همراهی مدیر ستاد اقامه نماز البرز امروز (۲ تیر) با هدف هم اندیشی برگزار شد، گفت: کودکان و نوجوانان سرمایه های اصلی فرهنگی جامعه هستند.

مدیر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: همراهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با کانون های فرهنگی هنری مساجد، زمینه بهبود و ارتقاء کیفیت برنامه ها است.

کودکان و نوجوانان سرمایه های اصلی فرهنگی جامعه هستند

حجت الاسلام کاظم شکری ضمن توضیح از تشکیل کانون های فرهنگی هنری مساجد، عنوان کرد: طبق مصوبه ای که سال 97 به تصویب رسید، شواری ستاد هماهنگی کانون ها ی فرهنگی هنری مساجد که متشکل از سه وزیر، ورزش و جوانان ، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش و چند تن از اعضای حقیقی و حقوقی تشکیل شد.

وی توضیح داد: این آمادگی در خصوص همکاری و کمک به زیرساخت های فرهنگی برای رونق و بهبود روند برنامه های مشترک با کانون پرورش و فکری کودکان و نوجوان البرز وجود دارد.

کودکان و نوجوانان سرمایه های اصلی فرهنگی جامعه هستند

مدیر ستاد هماهنگی کانون ها ی فرهنگی هنری مساجد استان البرز، مطرح کرد: در حال حاضر ۳۹۱ کانون فرهنگی هنری مسجد در سطح البرز در حال فعالیت هستند که از این تعداد 60 کانون مهد کودک قرآنی و 30 کتابخانه مجهز و درجه اول فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: بسیاری از این کتابخانه های کانون مسجد از برخی کتابخانه های عمومی سطح شهر هم با کیفیت و امکانات و مجهز تر هستند، که انتظار می رود به ویژه در ایام اوقات فراغت نسبت به خدمات رسانی به نمازگزارن و اقشار مختلف جامعه و محله های خود اهتمام ورزند.

پایان پیام/565

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی