یک عقب ماندگی در پیگیری طرح های لرستان وجود دارد


یک عقب ماندگی در پیگیری طرح های لرستان وجود دارد

خرم آباد - ایرنا - وزیر نیرو گفت: اعتقاد داریم یک عقب ماندگی در پیگیری طرح های لرستان وجود دارد که سعی می کنیم آن را جبران کنیم.

به گزارش ایرنا، رضا اردکانیان عصر چهارشنبه در آیین افتتاح تصفیه خانه شهرستان ازنا اظهار داشت: مجموعه طرح ها و نیازهای صنعت آب و برق در لرستان مدنظر وزارت نیرو می‌باشد و با تاکید بیشتری نسبت به قبل در زمان باقی مانده از دولت دوازدهم مسائل را دنبال خواهیم کرد.

وی بیان کرد: تخصیص آب و سرعت دادن به طرح های در دست اقدام در دستور کار وزارت نیرو قرار خواهد گرفت.

وزیر نیرو با بیان اینکه لرستان در تامین آب یکی از استان های تولید کننده است، افزود: در سال ۱۳۹۲ یک سد در لرستان به بهره‌برداری رسید اما اکنون چهار سد با ظرفیت ۴۲۰ میلیون مترمکعب در مدار بهره برداری آماده است.

اردکانیان اضافه کرد: ۹ سد در لرستان در دست ساخت است که امیدواریم تا پایان دولت حداقل چهار سد به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: طی امروز و فردا ۱۳ پروژه ای وزارت نیرو در لرستان به بهره‌برداری می‌رسد، یک هزارو ۹۰۰ میلیارد ریال طرح افتتاح و همچنین چهار هزارو ۴۰۰ میلیارد ریال طرح کلنگ‌زنی خواهد شد.

اردکانیان یادآور شد: امیدواریم آنچه که مد نظر همه ما است ارتقاء سطح رضایتمندی مردم را برآورده کند، رفع تبعیض ها و عدم احساس تبعیض یکی از کارهایی است که باید انجام شود.

وی گفت: امیدواریم شرایط عمومی کشور هم به گونه‌ای باشد که بتوانیم تاب آوری جامعه را افزایش دهیم.

وزیر نیرو بیان کرد: کارگزاران دولت در اجرای وظایف خود یک هدف مشترک دارند که آن هم رضایتمندی مردم است که می تواند در راندمان کاری موثر باشد.

۳۲۱۰/۷۲۷۹/‌۷۲۷۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خانواده

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها